Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Höst06 skrev 2009-08-29 15:36:02 följande:
    Hoppar in här igen med en fråga. Har fått erfara att det cirkulerar mycket kopior på Tradera. Men hur är det på blocket? Har hittat en fin kofta och en blus som jag gärna vill ha. Tjejen jag har mailat med är mycket trevlig men ändå så blir jag osäker. Vad bör man tänka på och vågar man chansa? Ändå 1500:- som står på spel. Jättetacksam för råd och tips!
    Be att få se kvitto! Tror jag vet vilken annons, och båda plaggen florerar det kopior av....
  • Innerjoin
    Höst06 skrev 2009-08-29 17:09:34 följande:
    Florerar det kopior på 327 oxå? Var iaf en rosa sådan och en rosa Lovely Knit. kan tyvärr inte be om kvitto då den ska skickas, det är det jag är rädd för. Tänk om hon inte skickar dem???
    Men hon kan ju fota kvittot och maila dig! Ja, det finns kopior på 327:an (vårens modell, chalk med blå broderier, ljusrosa med rosa broderier - samma färger med 329:an) På blocket kan man använda Internetgirot, då får säljaren inte betalt förrän köparen fått och godkänt varan.
  • Innerjoin
    SooJuicy skrev 2009-08-30 10:22:54 följande:
    Vad är det som är så bra med ajabaja
    Fast det "tråkiga" med Ajabaja är ju att allt tar slut så fort!
    Tvekar du det minsta på ett plagg, så är det slut sedan.....
  • Innerjoin
    villemina skrev 2009-08-31 15:51:39 följande:
    Jag fattar inte marengs.com... Kan man förboka & betala en 738a där? Det går att klicka på den och beställa, men jag vågar inte betala den... Hur funkar det, egentligen?
    men annars finns den på bukikcha.dk där är billigare frakt. Finns i chokolate i 2,3 o 4
  • Innerjoin

fru vanheden skrev 2009-09-01 13:17:13 följande:

Kanske de kunde skicka? Annars hittade jag blusen här på denna sidan.. Är det någon som har beställt därifrån? www.shopatnola.co.uk/odd-molly-8-c.asp
    Jag har! Billig frakt, skickar snabbt - fint packat.
  • Innerjoin
    villemina skrev 2009-09-01 13:42:05 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-01 13:17:13 följande: Kolla med Idyll Interiör i Hörby, de har bra sortiment & jag vet att de skickar också.
    Här har jag också handlat. Kanonnöjd, och gratis frakt
  • Innerjoin

Någon som mailat Country Dreams och velat förordra vinterjackan (var det 738a?) ? Har de svarat? Det har de inte mig.... Vad skrev de isf?

• Innerjoin

Hur är det nu.....om någon vet! Kommer det en #738 och en #738a i samma färger, precis samma modell - det som skiljer är att i den ena är yttertyget nylon och den andra bomull? Kostar de 1995:- resp. 2995:-

• Innerjoin
    gambia90 skrev 2009-09-04 20:56:54 följande:
    ingen aning. Jag har iallfall förbokat min i almost black hos countrydreams. ;)
    Vet du vilken av de (nylon el bomull) de får in? Och vad de kostar?
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2