jojoa75 skrev 2009-11-06 18:32:31 följande:
Behöver råd..Fick hem röd voile short dress o jag bara älskar den!! MEN jag är väldigt tveksam till om den verkligen passar på mig. Provade i Borgeby när jag var där o knep denna billigt på Tradera, eller ja, billigt o billigt, men 1600 så lite billigare
iaf.Där provade jag både strl 2 o 3 och tyckte inte att det var nån skillnad alls upptill, bara mer tyg nertill.Detta är strl 2, gillade inte 3-an att det blev så mycket tyg nertill.Mitt problem är att jag tycker att den trycker in bysten! Jag är en B-Ckupa, S-M i andra plagg.Har fotat o lagt bilder i bildtråden, och nej, har inte tänkt att ha den bara sådär till strumpbyxor, hade hunkydory klänning på mig tidigare på kvällen och började prova shortdressen när jag kom hem. Jag älskar den, men tycker inte att den sitter så snyggt..
Hej gumman.. Nu skall jag vara taskig, men är det för att jag vill vara ärlig och hade velat ha ett ärligt svar själv..
Ser ut som du inte har ngra boobies alls på den bilden, och eftersom jag vet att du har det (

dooh) så utgår jag från att klänningen är knas... Gör som jag, jag gick med klänningen en timme här hemma o pulade och kom då fram till att det var fel strlk för mig, då jag nästan höll andan när jag tog ner saker från skafferiet o så då jag var rädd att den skulle spricka...