Inlägg från: nick name |Visa alla inlägg
  • nick name

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Dagens i-landsproblem inför julfesterna...... voile short dress eller taradiddle dress, voile short dress eller taradiddle dress.....voile...taradiddle...voile....taradiddle..... jag blir tokig!!!!

Vilken skulle ni valt?

• nick name

Det blev en voile short dress i rött till julfesterna nu,. Taradiddlen är ju apsnygg men känns så lättklädd mitt i vintern, plus att den är "för lik" min indy dress.

tack för hjälpen att välja!

• nick name
    Stargirl skrev 2009-10-10 08:17:30 följande:
    Beställde en Short Voile dress idag i rött från ajabajakids.....längtaaaaar
    Jag gjorde detsamma!
  • nick name
    Stargirl skrev 2009-10-10 08:17:30 följande:
    Beställde en Short Voile dress idag i rött från ajabajakids.....längtaaaaar
    Jag gjorde detsamma!
  • nick name
    One skrev 2009-10-09 21:39:06 följande:
    Japp, så har man klickat lite till då!En allover printed velour dress i royal...helt enkelt underbar. Och jag behöver verkligen uppdatera hemmamyskläderna...
    En sån kom jag precis på att jag bara måste ha! Tänk att glida runt i en sån i mellandagsmys, och i kulna höst- och vinterkvällar framöver.
    Jag ska ge mig ut på klickjakt direkt!
  • nick name
    MammatillO skrev 2009-10-10 16:00:49 följande:
    Någon som har Odd mollys " Once in a lifetime coat" ? Vill så gärna ha den svarta men har hakat upp mig på en löjlig grejj , Rädd att jag ser blek ut i den sen hur är den i storleken ? har en 40 i en vanlig Ellos figursydd kappa , kunde ha 38 men eftersom det är en ren vinterjacka så var jag tvungen ha 40 för att kunna ha tjock fleece under också.någon som har tips på vart jag kan hitta den kappan i någon webshop?
    Sid&Sally har 500:- rabatt på alla jackor/kappor fre-sön - även på "Once in a lifetime coat".
  • nick name

Idag flyttade voile short dress hem till mig, i sällskap med en allover printed velour tunika.

Eftersom jag inte kunde välja mellan voile short dress och taradiddle dress så råkade jag visst klicka hem en taradiddle från Tradera också.

Häpp!

• nick name

malinoski: en dark red voile dress. Jättesnygg och inte så kort som jag trodde att den skulle vara.

ullis 10: det är en royal storlek 2 jag har! Den fanns hos ajabajakids. Jag lade beställningen på lördag morgon, och den kom alltså idag.
    Den är jättefin och mysig.

• nick name

Sue Ellen skrev 2009-10-15 10:43:21 följande:

Frusna flickan skrev 2009-10-15 10:42:14 följande:
    Hittade det precis: A1 Silk Dress. Tack för ditt svar!!
    Den är jättefin (och dyr..)

Du kankse kan titta på budgetvarianten av den? den är ganska lika, och faller precis lika fint:

www.ajabajakids.com/shop.asp&item=6203
  • nick name

Sue Ellen skrev 2009-10-15 16:06:35 följande:

Hej på er!Min Pleated denim skirt (jeanskjolen, asså ) har blivit för stor... Undrar om det är någon här som har den i storlek 2 och som i så fall kan mäta hur bred den är i linningen? Alltså vad mäter den från sida till sida i linningen (när den ligger plant). Ja, ni fattar. Kul att gå ner i vikt, men SÅ ledsen att min favvo-kjol är för stor. MÅSTE hitta en 2:a!!(Ingen annons, vill bara veta mått!).
    40cm är den i stlk 2.

Det är ju oftast trevliga bekymmer åtminstone, att den blivit för stor menar jag.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2