Inlägg från: HardcoreHunny |Visa alla inlägg
  • HardcoreHunny

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Skrutteruttan skrev 2009-08-27 14:02:39 följande:
    Hemma på rast och upptäckte till min förtjusning att jag hade post, två Spoiler underdress, en i royal och en i blue...Bild i bildtråden på den i royal tillsammans med makeoutblouse...
    Såå snyggt!! har precis fått tag på makeout blouse i rätt storlek, nu e det bara frågan vilken strl jag ska ha på spoiler tanken.. Din kombo var super snygg, men jag gillar min bak så vill inte gömma den så det får bli en tank!
  • HardcoreHunny

Sara Mia skrev 2009-08-27 21:08:17 följande:

Jag fick hem min spoiler tank (powder) idag. har testat den under Makeout blouse och spetsen sticker fram precis lagom för min smak. Det blev jättefint. Sedan är det ju så sött med rosetten som tittar fram i "decolletaget" Hmm. Jag tror du kommer att bli helnöjd.
    Låter lovande! Men har du valt samma storlek på båda?! Är lie i valet & kvalet då det gäller storleken på spoiler tanken....
  • HardcoreHunny

fru vanheden skrev 2009-08-27 21:41:47 följande:

Mina mått är 169cm / 68kg / 80D...Tror du att jag skulle kunna ha makeout blusen i stl 1 istället för 2? Vet inte om det går att ändra ordern nu men jag la ju beställningen ikväll...
    Jag tror du gjorde rätt i att at en i strl 2, en i strl skulle nog bli förkort på dig, vi är ju i samma längd & du har ju bigger boobies än mig & jag hade inte kunnat ha en i strl 1, den hade slutat för högt upp på magen/ryggen.
  • HardcoreHunny

Frusna flickan skrev 2009-08-28 08:36:29 följande:

Ang storlek på spoiler underdress. Jag som har stl 2-3 beställde en 4:a på min spoiler i powder då jag hört att den är så trång, särskilt över bysten. Den satt perfekt! Så ljuvligt fin!!!!!! Och skitsnyggt vid bysten med min c-dkupa. Vet ej om denna info an vara till glädje för någon men i alla fall.Dock stör jag mig lite på längden. Önskar att det vore en tank   Tycker att denna är för lång att han till tunikor/blusar. På skrutteruttan såg det ju jättebra ut men min är en bit längre eftersom det är större storlek. Varför antas man vara motsvarande längre som man är bredare? Fick hem 329 i cherry i stl 2 (passade bra!) och önskar så att den vore blå! De var slut.... Cherryn är underbart fin men kanske inte riktigt min färg. Blått dämpar min "rödflammighet".
    Då är det allts en spoiler tank (royal?!...den rosa/röda) i strl 4 man ska jaga rätt på! Känns som ett klurigt uppdrag...:-S
    Å du e super snygg på bild!
  • HardcoreHunny
    isako skrev 2009-08-28 23:20:15 följande:
    Så liter bilder i bt på tank vs underdress.. Är såååå kluven. Vill ha tanken för att ha under makeout blouse o underdressen för att ha under 327an. Men känns onödigt med 800 kr för att kunna använda till EN outfit.. Kanske blir en tank till o jakt på gamla makeoutblousen i strlk 3... Jag äääälskar fjärliarna!
    Vilka toppenbra bilder du tagit! Genast så vet jag vad jag vågar beställa!
    Å den din lovely knit passa dig bara så perfekt i färgen!
    Stort tack!
    Stayhard nästa.....:-P
    Natti!
  • HardcoreHunny
    Höst06 skrev 2009-08-29 19:08:07 följande:
    OBS!!! Jag vill höja ett varningens finger för annonser på Blocket!!Den annons jag svarat på är till 99% fake! Upptäckte precis en liknande annons med kofta och blus. Mailade dit men i ett annat namn och med en annan mailadress. Svaret kom från samma Hotmailadress som jag fått svar från innan, men nu hette säljaren ngt annat!Konstigt att hon bemödar sig att svara ( i mitt fall 4 ggr fram och tillbaka om att hon varit på semester men ska höra av sig så fort hon kommer hem) med långa väldigt trevliga svar.Vilken tur att jag blev misstänksam och inte betalade in!Hoppas ingen annan blivit lurad!
    Får man lov att fråga vad din annons innehåller för plagg?!
    Jagar själv runt efter lovely knit i olika färger, vill ju INTE bli lurad.
    Om du vill får du gärna inboxa mig en länk med annonsen!

Stort Tack på förhand!
  • HardcoreHunny

Kan någon med koll slänga upp länken till bildtråden!

• HardcoreHunny

Vad tror ni om denna under en Makeout blouse chocolate?!

innenetstore.jetshop.se/ProductPopup.aspx

har ju varit inne på en spoliler tank länge nu men finner ingen i rätt storlek så då började jag funder på denna istället?! Alla åsikter välkomna!

• HardcoreHunny
    Puffig Pingla skrev 2009-08-30 23:13:36 följande:
    Jag tror absolut den kan funka under. Skulle kunna prova i morgon med en av mina privates (dock inte riktigt samma som på bilden) med min rosa makeout.
    Får du så jätte gärna göra! Känns som det skulle kunna funka....lr så e det bara tröttheten som gör det snyggt i mitt huvud!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2