Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Varför gör de en livealot i  ljusrosa som jag älskar när jag redan har en chalk från våren.. Kunde de inte sagt det då?!?

• Frusna flickan
    Sandra G skrev 2009-08-19 21:23:49 följande:
    Vet du hur Lovely knit som kommer nu är i storlek? Det är väl ull i den som kommer nu eller hur? Jag fick hem 327 o 329 idag och i dem har jag storlek 2.
    Jag gissar att du har stl 2 även på koftan då. Ärmarna kan dock vara långa men de går att vika in så att det knappt syns.
  • Frusna flickan
    Morty skrev 2009-08-19 22:04:53 följande:
    Åh nej!!! Säg inte så, jag som beställd en smock idag. Jaja, jag har ju öppet köp som tur är.  Bara att lämna tillbaka som tur är. Du var jättefin i check me är det tunikan eller blusen?
    Tack Det är blusen.
  • Frusna flickan
    summertime123 skrev 2009-08-19 22:16:59 följande:
    Åh jag pillade lite på check me blusen häromdan men blev lite besviken. Men nu när du säger att den sitter fint om man har stora bröst så kan jag faktiskt tänka mig det!! Behöver jag gå upp en storlek så "de" får plats eller kan jag ta min vanliga storlek tro?
    Nu vet ju nte jag hur stora bröst du har *s men jag som har 2-3 på olika om-plagg har stl 2!   På tex 4 continent måste jag ha 3 för att öht få in bröna. Jag kunde ha trean på check me blusen men den var lite pösig  i övrigt och långa  ärmar etc. så gå upp en stl känns tveksamt
  • Frusna flickan
    Kajsan skrev 2009-08-19 22:24:42 följande:
    Checkmeanddressen ( oj långt ord ) är lockande, nån som provat den?
    Jag, ljuvlig tycker jag! Men kunde på den inte ha 2 utan 3 (har 2-3 pga att den var rätt trång  ärmarna faktiskt. nte som blusen alltså..

17 06 07: Jag har bild  bildtråden!
  • Frusna flickan
    Morty skrev 2009-08-19 22:40:48 följande:
    Har du något fint linne under då? För jag tyckte jag såg någon härlig volang.
    Under har jag bara en Private emb dress i Chalk om du menar det som syns nertill?  
  • Frusna flickan
    Morty skrev 2009-08-19 22:52:20 följande:
    Japp, det är det jag menade.  Kanonfint!
    Tack! God natt!

Och tack någon för tips om 327  blått  Åkersberga! (Blir dock lte långt Min kära syster får skylla sig själv när hon inte hugger direkt.
  • Frusna flickan
    Sandra G skrev 2009-08-20 07:56:39 följande:
    Igår fick jag ett paket från Country dreams med 329:an i. Idag kommer ett likadant med samma plagg. Vad skulle ni ha gjort?
    Har du förskottsbetalat eller kom det en till faktura?
  • Frusna flickan
    SooJuicy skrev 2009-08-20 09:27:03 följande:
    Hallå i tråden! Ni som har livealot, vad har man under den??? Har inte hittat nåt som passar riktigt bra till, har livealot i puder, tips?
    Jag har ett tight linne som är lite längre - det trvs jag jättebra med men har även haft långärmad tajt boullströja. Köper billiga på lindex el Gina tricot.

Idag köpte jag förresten ett mörkrosalila långt tajt linne på lindex som passar SUPER under den bruna makeouten!
  • Frusna flickan
    Sandra G skrev 2009-08-20 09:37:44 följande:
    Det kommer jag absolut inte att göra. Det är ju inte jag som gjort fel.
    Nej det är klart att du inte ska. Ring bara så ordnar det sig nog. Hon har ju fått tillsägelser från OM.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2