Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del 2

SooJuicy skrev 2009-08-20 21:18:16 följande:
    Ett kanske lite roligt tips, fast det inte har med om att göra. Klädföretaget Dagmar har designat en ekologisk tygbag i begränsad upplaga som säljs på Ica för 69:- resp 89:- med eller utan ica-kort. Köpte en idag, snygg faktiskt och härligt rosa inuti
    Jag var faktiskt på jakt efter en eko-kasse. fick tag på en vanlig offwhite häromdagen men skulle kunna tänka mig en till lite mer i färg.
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-08-20 22:01:09 följande:
    Ah, fast den är ändå roligare än den jag har Dessutom är min högre och smalare. Ska nog kika på Ica nästa gång.

Sitter och velar ang att köpa den blå 329:an eller inte. Borde kanske prova den IRL istället.
  • Duntoffla
    Mamma till N o N skrev 2009-08-20 22:26:08 följande:
    www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Shierling-Coat--NY-ST-3-auktion_9729 6154 Från samma säljare... Är verkligen den här äkta?? Finns inget likn. på OMs hemsida *inte min auktion såklart*
    isako skrev 2009-08-20 22:01:31 följande:
    Ööööö är hon go eller?? Fan nästan dubbla priset juh www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-Fall-09-chalk-tunika-NY-ST-4-auktion _97187977 Inte min osv osv..
    Hittar inte någon av annonserna...
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-08-20 22:28:09 följande:
    Det är ju rätt skönt att prova irl faktiskt. Men man har samtidigt blivit bekväm av att sitta och klicka och köpa via nätet och sen dimper det ner ett trevligt paket i brevlådan. Jag valde att handla T88 Smock via nätet för jag helt enkelt inte får tiden till att åka till affären och vet att barnen inte tycker det är så skoj när jag ska prova, prova, prova.... Men om den inte passar så åker jag in till stan och bytar den tror jag och DÅ ska jag passa på att prova lite olika OM tror jag. För få ett hum om vilka storlekar som jag kan ha. Oj, massa svammel från min sida. Sorry....
    Ja, jag håller med. Enda sättet är att prova på väg hem från jobbet. Alt att ta med sambo och barn. jag testade en del saker i butik förut så nu har jag ett hum om storlekar i de flesta av fallen.

Vilken färg blev det på smocken nu då?
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-08-20 22:42:29 följande:
    Det blev en röd.
    Åh, du får gärna visa bild sen Är ju lite sugen på den röda. Vilken storlek tog du?
  • Duntoffla
    isako skrev 2009-08-20 23:01:37 följande:
    Jaa hua.. Förstår inte detta....
    Jag testade det men det funkade inte i alla fall.

Nåväl...dags att sova nu.

GO natt!
  • Duntoffla
    God kväll!

Nyss hemkommen från stan. Har kollat lite kläder och passade på att prova 100 gr frill blouse och make out tunikan i brunt. Snyggt bägge två

Tuffelisa skrev 2009-08-21 19:41:31 följande:
    Är det många här inne som traderar ut sina mollysar? Jag tänkte sälja ett par stycken och behöver råd. Vilka dagar ni tycker saker säljer bäst, fredag eller söndag? Tack på förhand!
    Söndagar helt klart. Du kan ju lägga upp dem idag eller imorgon men med avslut nästa söndag så slipper du att det är trögt med systemet.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2