-
Håller tummarna att det går bort, och det gör det säkert eftersom du tog det direkt.82an skrev 2009-09-08 09:51:59 följande:Fy vad jag är orolig. När jag satte mig framför datorn med en kopp espresso så spilde jag ut den över magen på min nya velour tunika i ljusrosa. Nu ligger den i makinen och hoppas hoppas hoppas att det inte blir fläckar
-
SooJuicy skrev 2009-09-08 10:57:55 följande:Ja, vårens var stora har jag hört, kanske annan kollektion med (?) Men jag köpte en begagnad på Trendsales, och den var allderles för liten
-
Jo, kan vara nåt sånt...Men någon jag "beklagade" mig för sa att det tydligen varierade mellan kollektionerna på just GC....SooJuicy skrev 2009-09-08 11:09:51 följande:Kanske feltvättad, om den tvättats så krymt? Infon jag fått är att alla ska va stora i strl, inte bara vårens 09?
-
Inget telesamtal fr CD eller mail (som hon skrev att hon skulle..) tur jag gick in här då! Har beställt en 2:a i Almost Black, är på jobbet och har inte min bankdosa med mig för VISAköp så jag fick välja förskottsbetalning...Funkar det bra? Håller hon en jacka då tills pengarna kommit in hos dem?
-
Sylt! Tack för måtten! Pustar ut, jag verkar beställt rätt storlek (beställde 2 men velade om jag kanske borde tagit 3)
-
Hur menar du? Tog du alltså en 3:a och den var lagom? Är själv lite nervis över om jag borde tagit en 3:a istf 2:a.....Mabimao skrev 2009-09-10 23:50:36 följande:Jag är sååååååån nöjd med min 738 nylon parker coat. Provar ett varv framför spegeln lite då och då. Glad att jag inte beställde i webbshop då jag garanterat tagit en 4:a. Tror jag kommer ha mycket användning för den. Go´natt töser!!!
-
fru vanheden skrev 2009-09-11 10:56:09 följande:
Jag ändrade mej i sista minuten till en 3 istället för en 2.. Hon på CD sa att hon upplevede 738 lite mindre än 112 och jag tyckte att 112 i 2 var aningens liten.. Men å andra sidan så kolla tradera.. Där är en 738 som går ut snart och är uppe i 2500!!! Så antingen kan du ju skicka tillbaka eller sälja om den inte skulle passaUhhhuh, säg inte så...Har ju inte provat någon av dem... och då kan man ge sig fasen på att de inte finns kvar i strl 3...Jaja, bara att vänta och se...
Brukar CD skicka mail när paketet är skickat? -
Men åhhh! Gjorde du beställningen+betalning tidigt på dagen i onsdags? Tror inte min kommer förrän på måndag....freemind skrev 2009-09-11 12:52:15 följande:Nu har det plingat till i min telefon att min 738:a från CD finns att hämta på Ica mollyist.blogspot.com/
-
Wiiiiiiii, när jag var i stan innan plingade det! Trots jag beställde och betalade rätt sent i onsdags, det kallar jag snabbare än snabbt!!
Säger bara: Mitt bästa köp någonsin. Så underbar. Glad att jag tog strl 2, för jag tycker inte den var liten i strl snarare tvärtom. Den är så himla mjuk och skön, även i ärmarna. -
Oj!! *fattar ingenting* Det var verkligen en annan åsikt än min, jag som går här i lyckorus.....NovaAlexandra skrev 2009-09-11 16:20:27 följande:jag provade jackan idag och tyvärr, jag tycker inte att den var fin. tafflig och billigt material. fluffet gillade jag inte heller. och dessutom såg jag höggravid ut, utan att vara det minsta gravid, möjligen lite tjock. bilderna var väldigt mycket finare än jackan.