Inlägg från: Puffig Pingla |Visa alla inlägg
  • Puffig Pingla
    gambia90 skrev 2009-08-22 19:05:47 följande:
    Jag var ute på Bambis mollypromenad idag (stockholmcentrum).I Om butiken fyndade jag till 70%!!!! Jag fick en gul jane loves terry tunic stl 4 och ett full emb. tank stl 3 (den med rosor) för 800kr. Jag är överlycklig. Jag kan inte fatta att det fina linnet fanns kvar till70%rean. Det var någon ny i kassan som blev tillsagd av en annan i personalen att vi som handlar på rean inte skall få "silkespapper" runt plaggen eller de fina påsarna. Vi skall bara få plagget i en brun papperspåse ;) Vilka snålisar! Åhlenscity var skittråkigt. inget nytt. Fanns lite frotte och commalinnen på rea.Mathilde pkhuset var ok. Hittade en sådan där lila frilledtop som bambi och många här förespråkade men jag var för snål. Måste vara rean som gjorde mig till en snålis.Mathilde bibl.gatan var tråkig. Fanns den där tjocka cardigan i royal . Blev jättebesviken. Tyckte de där cardigans var snyggare på bild än i verkligheten. Blir nog kopiorna från lindex istället. de var mjuka men inte värda nästan 2000kr tror jag.
    Åh, jag tog samma tur idag
    Undrar om det var dig jag såg stå oh dra i den gula jane loves terry.

Själv köpte jag inte ett jota på rea. Allt till fullpris - plånboken gråter fortfarande.
  • Puffig Pingla
    Sandra G skrev 2009-08-22 19:19:55 följande:
    Kikade i din blogg. Massor av fina påsar. Vad köpte du för kul? *nyfiken*
    hihi, gjorde en cliffhanger där.
    Det kommer ett nytt inlägg med bild på plaggen senare i kväll. Men jag kan ju säga att jag kom hem med betydligt mer än jag åkte in till stan för.
  • Puffig Pingla
    isako skrev 2009-08-22 23:03:58 följande:
    Ohhh köpte du spoliern i lila/cerise (Vad kallar man den färgen eg?? ) ohhhhhhh!!!! *avis*Nää måste bli min så enkelt är det.. Ngn som sett den i 4a??
    Färgen heter royal och jag klippte den sista på Mathilde. Men Wink el OM-butiken kanske har den kvar. Eller så går den att få tag på i någon nätbutik.
  • Puffig Pingla
    LR75 skrev 2009-08-22 23:17:05 följande:
    Pingla - Jeansen du har på dig i dagens. Vad är det för några?Tack på förhand!! //Linda
    Linda, det är några urgamla från JCs märke Marwin. De är tvättade så mycket att modellen inte syns längre tyvärr.
  • Puffig Pingla
    Frusna flickan skrev 2009-08-23 01:24:02 följande:
    På ajabaja finns stl 0-3 just nu. Den färgen är underbar!! Jag hade behövt en att ha under den bruna makeouten. Hade inte den även funkat bra till check meblusen i chalk att stcka ut nertll. det är väl samma lilarosa ungefär?  Supefina inköp pwerpuffpinglan!Jag är så glad för de hade plötsligt större stl powder som jag velat ha. Det var slut när jag kollade sist. Alla säger att de är så små upptill så jag köpte en 4:a. det var det som fanns (då iaf) Så nu får vi se om jag drunknar i den.
    Tackar. Ja, de är små som attan så man ska definitivt gå upp minst en storlek. Såg att Redhe hade kvar i powder. Som jag jagade den förra året. Det var därför jag slog till på två på en gång.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2