Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Frusna flickan skrev 2009-08-29 13:19:49 följande:
    Japp Ulrica på ajabaja sa det till mig Koftor bla
    Aaaah. Koftor vill jag ju inte ha på hösten, avskyr ull. Men kanske kommer det annat
  • Stargirl

Alla med Bloggar......

Jag har nya Windows 7 sedan i onsdags och av ngn anledning kan jag inte svara i några bloggar då jag behöver logga in i mitt blogger konto och av ngn anledning behöver jag ett administratör lösen för det så jag kan inte kommentera några inlägg *sur*

• Stargirl
    Ullis 10 skrev 2009-08-29 13:45:20 följande:
    Eller hur? Hittade (OT) snygga bondelidkoftor - alla i ull, hoppas inte alla OM är det... Kan inte ens sticka in lillfingret i dem!Travar omkring i min 327:a o trivs - måste vara ett av de absolut skönaste o ändå snygga plagget jag haft. Det och min almost black robe som jag myste i på fm. Känner att dessa plagg blir jättemycket använda, tyvärr blir vissa "fin" blusar i siden osv lite liggande... synd, men sant...
    Det kommer bara ull/angora/polyester osv koftor på hösten. Bomull kommer på våren. Så jag köper mina koftor på våren. En kofta (eller två) varje vår. Så har jag lite att välja på.
  • Stargirl
    Kathrine skrev 2009-08-29 21:31:47 följande:
    HejHoppar in här. Var är det bäst att handla på nätet tycker ni . Har en del Odd Molly men jag köper dem i vårt köpcentrum och då gäller det förstås att man är där vid rätt tillfälle för att få rätt vara och storlek...
    ajabajakids.se är den bästa. Jag köper i princip bara därifrån på nätet. Annars köper jag i min lokala lilla butik.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-08-30 10:22:54 följande:
    Vad är det som är så bra med ajabaja
    Snabba, aldrig problem med ngt. Har köpt en massa grejer från Ajabaja under årens lopp både OM och till barnen. En gång fick jag skicka tillbaka en blus som blivit fel färg. Den kom dock bort på posten men butiken skickade trots allt en ny blus till mig.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-08-30 10:25:05 följande:
    kniten va fin, kan tänka mig den, men kan ha i i bobbulsvarianten, denna va i ull. Är de inte lite mindre i strl?
    Liiiiite mindre. Ull töjer sig inte så mycket. Men har du stl 1 i bomull ska du köpa även stl 1 i ull. Ingen anledning att gå upp i stl.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-08-30 10:34:04 följande:
    Ahh, läste av nån här i tråden för inte så länge sen som rek att man skulle gå upp en strl i ull kniten.
    Jag tycker inte det. Men det beror ju på om man är på gränsen av två stl.
  • Stargirl
    Innerjoin skrev 2009-08-30 11:11:23 följande:
    Fast det "tråkiga" med Ajabaja är ju att allt tar slut så fort!Tvekar du det minsta på ett plagg, så är det slut sedan.....
    Det är sant.
  • Stargirl
    Mamma2001 skrev 2009-08-30 12:25:57 följande:
    Stargirl:Jag kan inte kommentera i din blogg?
    Varför inte? Vad säger den?
  • Stargirl
    Mamma2001 skrev 2009-08-30 12:30:48 följande:
    vart nån typ error... lalala! Men nu gick det! Har inte gått att kommentera på din blogg i flera dar... Men nu så efter ett antal klickande
    Ojdå.....inte bra. Men säg till om det händer igen.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2