Inlägg från: Frusna flickan |Visa alla inlägg
  • Frusna flickan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

På måndag kommer nytt på ajabaja, koftor etc

• Frusna flickan
    fru vanheden skrev 2009-08-28 10:19:07 följande:
    Ja, mina extra kg sitter också mest på lår och rumpa Smal midja med stora bröst, stor rumpa och stora lår det är jag det...Svårt att hitta kläder till, kjolar blir ofta stora i midjan och tajta över låren..Men det är ju också därför odd mollys fina tycker sitter så snyggt på mej Blir jätteglad över en bild
    Nu finns en ytterst pinsam bild i bildtråden. Ber om ursäkt.. Det är enbart för att hjälpa ej att jag har behov att visa upp min kropp. Som jag för övrigt kämpar hårt med att tycka om. Det går sådär...............
  • Frusna flickan
    fru vanheden skrev 2009-08-28 11:34:29 följande:
    Frusna flickan...Wow va snygg den var på dej!!Jätteläcker!Precis innan du la ut den i bildtråden så ropade jag in en i stl 3 på köp nu på tradera...Helt Ny i påse Men 4 satt skitsnyggt på dej och vi har ungefär samma mått tror jag...Hoppas att min passar nu..Det är ju två köp i en...Snygg under blusar och sååå läcker på kvällen för mannen
    Ja min kille var här igår kväll när jag provade. Han gillade den och sa "It´s a keeper"
  • Frusna flickan

Tack för tipset Sara mia och tack skrutteruttan. Dock är krisdelen av låren samt höfter och bak under klänningen så de visas inte

• Frusna flickan
    gambia90 skrev 2009-08-28 11:38:54 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 11:38:06 följande: jag har DD, då är det kört för mig eller? Vill så gärna ha en sådan men om du har c-d och den sitter så bra på dig så kommer den nog inte passa mig ;(
    Jag vet inte. Kan bli tufft. Lite mer hade allt fått plats. Jag är så lycklig över att det är lite luftigt då jag är van att det är trångt. Jag ser heller inte så storbystad ut som man kan göra i vissa plagg.

Det är så oilka med olika plagg. I Livefirsten t ex i stl 3 upplevde jag att brösten inte fick plats riktigt. Ser knas ut.. (se bildtråd)
  • Frusna flickan
    fru vanheden skrev 2009-08-28 11:46:46 följande:
    Men nu blev jag lite orolig över hur den i stl 3 som jag nyss beställde kommer att sitta på mej...Mitt största problem är väl brösten så hur sitter din 4 över dina bröst?Annars får den väl åka direkt in på tradera igen..
    Ja jag vet inte hur mkt större 4:an är. Jag sitter och funderar på om jag verkligen ska behålla min. Har provat och provat och inser att det ej är mkt jag kommer att ha den till. Vet inte om jag vill lägga så mkt på ett plagg att bara vara fin i inför pojkvännen. Och ska man liksom smyga iväg och byta om då liksom efter film och middag.. det hinner man väl inte Går inte så ofta i klänningar heller och vill ju ha pengarna till skojigt i höstgarderoben. Vi får de helt enkelt..

Jag hoppas att din 3:a ska passa!
  • Frusna flickan
    Stargirl skrev 2009-08-28 12:32:57 följande:
    Jag har min under alla blusar ist för ett linne. Spoilern är det mest användbara plagget jag köpt tror jag.
    Ja och jag ser att på din blogg bild från A-dam har du 329:an i cherry till spoilern  -precis den kombon jag har men jag kan inte komma ifrån att spoilern är för lång. Jag har ju stl 2 på 329:an och 4 på spoilern. Jag trivs inte alls med att den sticker ner så mycket Känner mig gnällig.................

Du är alltid så himla fin i allting dock!
  • Frusna flickan
    isako skrev 2009-08-28 21:00:18 följande:
    Tycker du är ursnygg!!  Snygga knän (Låterknas men jag hatar! mina knän) lår, rumpa o boobies!
    Tackar! Avskyr många delar på min kropp. Jag har massor med bristningar efter graviditerna och börjar få brock och elände.. Tur att man kan dölja det hemska med något snyggt.

Tack för kanonfina bilder! Jättebra och informativa i st-lsyfte! Mer bröst får ju plats, min sitter lite löst. Och det såg fint ut med bh under. Jag måste också ha bh på mig om jag lämnar hemmet. Det känns obehagligt annars plus att jag vill ha upp dem lite Du är skitmodig, och jättefin!

Tycker absolut bäst om tanken kände jag för egen del när jag tittade på dina superbra bilder. Vill köpa en sådan istället. Samtidigt vill jag ju behålla underdressen med. Den är ju så fin som den är och toppen ihop med 327! Urfin färgkombo där. Gillade också både underdressen och tanken med lovely kniten skarpt.

Tack igen!
  • Frusna flickan

God morgon! Jag behöver lite hjälp. Förra året köpte jag en nylonparkas först men den var så lätt i materialet att jag såg stor ut i den. Den föll liksom inte så snyggt. Jag köpte istället en i bomull som är lite tyngre. Den är ju jättevacker tycker jag men med småbarn kan ett mer avtorkningsbart material vara bra plus att jag vill så gärna ha en brun. Jag gissar att jag kommer att använda mina gamla favvisar bruna primeboots en hel del i vinter också och det hade ju varit så fint till chokladbrunt. Tror ni att årets parkas blir lika tunn och "flygig"? Läste någonstans att materialet skulle vara lite grövre och mattare? Gillar det lite blanka så för matt får den ju inte bli.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2