Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Ullis 10 skrev 2009-10-30 13:58:02 följande:

Mitt band - rosetten mitt fram på väskan- föll av.. (den nya bruna mockaväskan). Trist, ska jag limma på en väska för typ 1800 spänn nu..
    Klart att du inte ska. Du ska reklamera den!

mollyist.blogspot.com/
  • freemind
    Sommarbebben skrev 2009-11-02 21:24:33 följande:
    Nu behöver jag en kram. Har precis fått ett påhopp på min blogg att jag ser ut som en tunna och det tog liksom luften ur mig. Fasiken, ibland räcker det med så lite för att man helt skall gå i sank liksom. Tycker knappt att det är kul att blogga längre när man får sådana här påhopp från vilt främmande, det tog liksom illa - jag vet att jag har gått upp i vikt, men det är aldrig kul när någon påpekar det på det otrevliga sättet.Blä säger jag bara - over and out.
    Men du...FY vad tråkigt!
    Du ser absolut INTE ut som en tunna, det kan jag intyga!
    Sluta inte blogga utan ändra inställningarna för vem som får kommentera :)
    STOR KRAM
  • freemind
    brawny skrev 2009-11-04 17:27:51 följande:
    hörni, är det ngn som har diary cardigan o som kan säga hur den är i storleken?
    Jag tycker att den är normal i storleken. Jag är en 3-4:a och har både en 3:a och en 4:a och båda funkar bra

mollyist.blogspot.com/
  • freemind

Sandra G skrev 2009-11-06 08:57:19 följande:

vet du vad de kostar?
    Sandra G skrev 2009-11-06 08:57:19 följande:
    vet du vad de kostar?
    599 kr och med 25% rabatt 449 kr
    Dom är urtrevliga!
  • freemind
    Morty skrev 2009-11-06 11:00:41 följande:
    Hur är T88 Dress i storleken? Jag fick ta 3 i Deidre dress pga ryggen. Jag drömmer om en T88 Dress men egentligen är det väl inte jag. Men tycker ni alla är så fina i era klänningar. Har inte varit någon klänning tjej direkt men vill gärna ändra på det.
    Den är nog ganska normal... möjligen lite rymlig i storleken. Jag har storlek 3 på min.
    mollyist.blogspot.com/2009/11/nar-tillfalle-ges.html
  • freemind
    Stargirl skrev 2009-11-06 19:46:46 följande:
    Jag ska göra en ny trådstart snart. Alla som vill ha sin blogg i TS kopiera dett inlägg och lägg till din blogg så jag har dem färdiga då jag ska göra nya TS.
    Jag vill!

mollyist.blogspot.com/
  • freemind
    Skrutteruttan skrev 2009-11-06 20:48:12 följande:
    Tack tack för tipset, klickade hem en Indy dress i chocolate och en spoiler tank i chocolate. Vet ni som brukar handla där ofta om lagersaldot brukar stämma?
    Grattis till FINA köp!
  • freemind
    smulan0 skrev 2009-11-08 09:47:19 följande:
    I vilket land är era odd molly strumpor i ull tillverkade? Köpte ett par blå på tradera och det står made in china. Falska???
    Jag har två par från förra året och i dem står det "Made in China".

mollyist.blogspot.com/
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2