• Kajsan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Jool76 skrev 2009-10-03 17:37:36 följande:
    En fråga till alla er som har jackan 738a - sticker ert foder ut vid ärmarna????? Det gör mitt, men jag vet inte om det ska vara så??
    Mitt stack ut och det såg inte snyggt ut, men den fick åka tillbaks.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-10-04 14:26:47 följande:
    Jag hade en diskussion på gatan med två andra mammor. När jag nämnde deras hobbies (ridning och scrapbooking) så blev det tyst. Inget av dessa hobbies är direkt gratis. Men det syns ju inte när man promenerar ute.
    Dessutom ...ridning och scrapbooking..Hur kul är det i jämförelse?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Lillla My skrev 2009-10-04 15:02:49 följande:
    Jodå, det är kul! Har haft egen häst och håller nu på med scrapbooking och Mollysar. Billiga hobbies man har! Men scrapbooking är ungefär som Molly, man får igen pengarna när man säljer sakerna.
    Jo jag scrapbookar också en del, men mollysarna är roligare
    Jo just det!
  • Kajsan

Att jag inte ger mig!
    Jag beställde en brun 738 jacka för att kolla om den satt bättre i en 3:a än vad den gjorde i strl 4.a- , (den var ju så billig med den där 500 kr rabatten )
    Det gjorde den inte.
    Jag ser helt enkelt inte klok ut i den.
    Så nu blir det Tradera eller swappa eller nåt.
    Kunde jag inte prova den nånstans innan jag beställde så skulle jag slippa detta?
    Men jag behöver verkligen en jacka, det är fan kallt ute!{#lang_emotions_demon}

Jo just det!
  • Kajsan
    Pokergirl skrev 2009-10-06 11:47:34 följande:
    Kajsan: Trist att jackan inte passade, håller med, det är snorkallt ute! Men varför returnerar du den inte så du slipper lägga ut den?
    Jo jag vet, men eftersom den var så billig borde jag kunna sälja den billigt också och slippa gå back vilket jag annars gör om jag ska skicka den rekommenderat till butiken.
    Jo just det!
  • Kajsan
    barn05 skrev 2009-10-06 22:03:55 följande:
    Är det någon här som var på Odd Mollys utförsäljning i helgen i Stockholm på Karlbergsvägen? Jag är skitsur! Hur sjutton ska man känna till sånt? Läser de flesta Odd Molly bloggar men där har det inte stått någonting. Skickas det inbjudan till några väl valda eller hur funkar det?
    Nä, jag misstänkte att det var denna helg eller förra.
    Och nä, jag hade ingen inbjudan iår
    Jo just det!
  • Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2009-10-06 22:24:10 följande:
    Jag var där. Den är en väl bevarad hemlighet. Jag fick en inbjudan på lördagen via en tjej som jag tjatat på. Har fortfarande inte klurat ut hur man gör för att hamna på maillistan.
    Berätta! Vad fyndade du? Och var det billigt iår?
    Jo just det!
  • Kajsan
    Sara Mia skrev 2009-10-09 15:58:50 följande:
    Ajabaja har släppt vinter-kollektionen, så nu är 12A alloverprinted velour hooded tunic (ohyggligt långt namn) i chocolate på väg hem till mig snart. Yipee!
    Ååå Brand new secondhand dress i brunt {#lang_emotions_tongue_out} Nä, jag ska inte ha...men man kan väl få drömma?
    Jo just det!
  • Kajsan

Varför ska man jobba när Folkart släpper höstkollektionen?
    Nu är det enda jag vill ha slut i min storlek

Jo just det!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2