Inlägg från: Sandra G |Visa alla inlägg
  • Sandra G

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Ni som har spoiler tank, är ni nöjda? Köpte en underdress idag men är sugen på en tank också.

• Sandra G

Ok, vad har du dem i för färg?

isako skrev 2009-08-29 21:16:33 följande:
    Tycker om dem båda, har diskussion med mig själv om att jag skall skicka tillbaka den ena Men tror mig ha större nytta av tanken är underdressen.
  • Sandra G

Brukar OM-butiken få påfyllning på sitt sortiment? Måste vänta tills nästa månad med att köpa en tank. Hoppas de finns kvar då. Kanske en makeout blouse också. Så fin!

• Sandra G

Jag köpte en Lovely knit i lördags och vill redan ha en till.

• Sandra G

Imorgon ska jag inviga min bruna spoiler underdress. Men har inte bestämt mig än om jag ska ha den till min light cotton embroided s/s eller light cotton embroided l/s. Vad tycker ni? Tänkte ha jeansleggings till.

• Sandra G

Ja det blir nog bra. Tack för tipset

Stargirl skrev 2009-09-03 19:01:16 följande:
    Beror väl på vädret, är det varmt ha den korta och är det kallt ha den med långa ärmar.
  • Sandra G

Skrutteruttan:

Jättesnyggt kombo i BT. Jag vill ha också ha den där färgen på Lovely knit. Jag köpte den blå men är sugen på en till.

• Sandra G

Hur är Tenfold knit jacket i storlek jämför med Lovely knit? Är de ungefär likvärdiga?

• Sandra G

Ok tack.

Stargirl skrev 2009-09-04 09:55:38 följande:
    Samma storlek men tenfold är mycket smalare i modellen. Särskilt nytvättad är ärmarna rätt smala. Till skillnad från Lovely knit som är bredare i modellen.
    Nån som har bild med tenfold på sig?
  • Sandra G

Kan inte bestämma mig om jag ska beställa en Tenfold eller inte. HJÄLP!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2