• isako

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Morty skrev 2009-09-16 09:27:29 följande:
    Idag har jag på mig min 100gr frill i cherry samt min lovlier knit och lite andra kläder. Frillen är SÅ härlilg och mjuk.Isako: Blev ingen fotografering igår för jag fick såna magkramper och var inte direkt pigg....Men hojtar till om det blir något idag. Skoj att 'se' dig här iaf. Saknat dig.
    Naaw tack sötis! Nämen stackars! Är det den tiden på månaden eller är du sjuk? *kramar*
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako

la la la la la!!!! Hittade en Check me andress  i chalk strlk 4 på Country dreams!! Hon blev själv chockad att hon hade den!! Tjohoooo!!!!!

• isako
    Morty skrev 2009-09-16 15:01:16 följande:
    Härligt!!!
    Mamma till N o N skrev 2009-09-16 14:58:42 följande:
    Va kul!! =)
    Tack tjejer.
    Beställde också 738an i almost black och röd. Kan ju för sjutton inte bestämma mig! så vi får se vilken som stannar. Är ju en blekfis så tror inte röd passar mig annars är den klart läckrast! Hoppppas dock jag kan ha den!
  • isako
    Morty skrev 2009-09-16 15:19:12 följande:
    Hahaha...du är för rolig. Men känner inte du dig blek i svart då? Den röda är i varm röd härlig färg tycker jag iaf. Hon hade hela vardagsrummet fullt med kartonger (jackorna). Inte hunnit ta dem till lagret sen kan jag tänka mig att det kanske beställs en hel del av dem just nu. När jag kom dit igår så var ju postis där och hämtade en hög med stora rosa paket.
    hihi vad gör man inte för att vara snyggast i stan Men nu kom jag på idag.. Vad sjutton skall man ha på knoppen!!? O skor...??
    fru vanheden skrev 2009-09-16 15:20:36 följande:
    Men du är ju smart Jag funderar också nämligen på om jag ska beställa en till 738 fast i strl 2 så kan jag prova bägge hemma och jämföra med min 3:a...Fast jag vet ännu inte om jag orkar
    Det finns en eller två som jobbar fortfarande där uppe i knoppen Nä förstår jag.. Har varit en minst sagt skumpig väg  för dig här...!
    higher skrev 2009-09-16 19:00:25 följande:
    Såg att det fanns både st 2 och 3 på 738A i almost black på country dreams om någon är intresserad... de kanske har fått tillbaka lite returer/byten nu..
    Hon har suttit och uppdaterat sitt saldo. Gick så snabbt så hon tog bort de "hetaste" strlkar för att det inte skulle säljas jackpr som sedan inte fanns.
    Kajsan skrev 2009-09-16 20:18:44 följande:
    Överaskning! Har fått mig en 738 jacka i powder.Men nä, den är ju snygg och perfekt i storlek, men jag tycker den ser rätt billig ut...Och min rumpa ser gigantisk ut i den men det är den ju, så varför hymla om det liksom Funderar på om den ska behållas eller inte...
    Men sötaste sötisen!! Det är bara att digga den! det gör jag (och min man ) Men been there done that, så vet precis vad du menar. Sträck på dig, storrumpa
    //storrumpa numero uno!
  • isako

Klaaart man skall ha rumpa. Hatade min rumpa tills jag fick höra mina killkompisar diskutera rumpor.. Nu är jag stolt över min rumpa o svänger den säkerligen mer än nödvändigt haha nejdå. Men de flesta gillar rumpa så det är bara att var stolt..

Fru Vanheden - Fiiint i bt!
    Duntoffla.. Se men inte röra..
    Vad skall du värma dig med i vinter då? *nyfis*

• isako
    Duntoffla skrev 2009-09-16 21:46:30 följande:
    Det är iofs sant. Jag börjar bli vän med min ladugårdsvägg Jag har en skön dunjacka från Mountain works. inte så sexig kanske men den är varm. Är ju däremot sjukt sugen på Noblesse-kappan men det är ju sååå dyr så det blir nog en kappa från Asos istället att ha i höst.
    Ja den är sååååå fin!!! Men som du säger.. tokdyr.. Å lite.. för romantisk för att passa mig, men verkligen äälskar den!
  • isako

Tjejer var ser man bilderna på vinterkollektionen?

• isako

Men vad är det här?? De måste verkligen kolla över sina leverantörer. Får ju inte hända. Oavsett om det är dyra plagg eller H&M så är sådant här katastrofalt och får inte förekomma. Undrar vad de har för plan nu..

• isako

Hej tjejer, frågar igen..
    Ngn som vet var jag kan se vinterkollektionen`?

• isako
    Innerjoin skrev 2009-09-18 11:35:55 följande:
    Här! oddmolly.com/collections/winter09 Eller menar du någon annanstans?
    Nej, perfekt! Tack. Hittade bara fall 09 Lite snurrig som vanligt
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2