Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Morty skrev 2009-08-31 20:40:26 följande:
    Åh vad bra att du fick tag på 327:an. Den är sååå fin.
    Tack vare dig! Egentligen ville jag ha långärmat men jag kom inte helt överens med skärningen på 329:an.
  • Duntoffla
    fru vanheden skrev 2009-09-01 22:20:06 följande:
    Ja, jag fick idag äntligen tag på en ny makeout blouse i chocolate på Nelly så jag är överlycklig Vill också ha en spoiler tank i powder eller rose men nu har jag inte mer råd mer nya plagg denna månaden.. Väntar ivrigt också på min angora mix long cardigan och min nya jacka
    Makeout blouse är verkligen superfin. Vad blev det för jacka?
    HååGe skrev 2009-09-01 22:32:46 följande:
    Hej, vilken härlig tråd! Jag vill bara varna alla som eventuellt handlar Odd Molly på Blocket. Jag blev lurad för ett par veckor sedan när jag trodde att jag köpt en Lovely knit. Hade bara kontakt med säljaren på sms och tänkte aldrig tanken att det var en bedragare. Se upp och om ni köper på Blocket - använd internetgirot, möt helst säljaren personligen och prata i telefon och inte bara med sms. Akta er!!!
    Hej! Vad tråkigt! Jag köpte en blus från Blocket men träffade personen i fråga samt visste var blusen inhandlats. Tråkigt att man inte kan lita på folk nu för tiden.
  • Duntoffla
    Sara Mia skrev 2009-09-02 19:00:37 följande:
    Jag har för mig att de äldsta och därmed första kollektionerna hade annat mönster. Tycker mig ha sett det förut. Detta såg ut att vara en liten juvel. Jag la till den i min Tradera-bevakning, men den kanske blir dyr då den är lite ovanlig.
    Aha. Ja, färgerna var väldigt fina
  • Duntoffla
    82an skrev 2009-09-02 18:02:10 följande:
    Snälla hjälp! Någon som har en T88 button down som har haft problem med banden man knyter i ryggen. Mina har börjat fransa sig och kommer inte sitta kvar länge till och jag har endast tvättat och använt den 2ggr och varit noga att förlja tvättrådet med 30grader. Kan man reklamera eller bör man försöka fixa det hemma? jag är värdelös på att sy. Har jag fått ett måndags ex eller har någon varit med om detta?
    Har inte den men reklamerade min Check me tunic som också har band i ryggen. Det ena gick av/fransade upp sig helt utan att jag direkt drog i det hårt.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2