• Kathrine

Kalastips för 7-årig pojke?

Hej

Sonen fyller 7 år i november och jag börjar redan nu fundera på var kalaset ska vara. Vi funderar på kalas med tema bowling- livrustkammaren- laserdome. Någon som har åsikt om vad som är bra?Livrustkammaren tycker jag låter bra och passar för barn 4-7år. Är det för larvigt tror ni?

Är det någon som har ett annat bra tips var man kan ha kalas?

Tackar för tips

• Svar på tråden Kalastips för 7-årig pojke?
  • Izabelle W

Jag tror att det är inviduellt vad för slags kalas man har?
    Intressen din gosse har?
    Min fyller 7 år i oktober, och förra årets succe med skattjakt genom vår gård och skog var oslagbart. Iår kommer star wars stå som tema, och en likande skattjakt fast i rymden ska genomföras. Men gillar din son bowling och laserdome så är det ju en förträfflig idé:)

• Kathrine

Det kommer att komma ca 15 pojkar och vi har svårt att få till ett bra kalas i hemmet det är kallt i slutet av november så ute känns inte heller aktuellt.

Vi undrar därför var man kan ha kalas som passar denna åldersgrupp.

• Izabelle W
    Kathrine skrev 2009-08-16 12:21:42 följande:
    Det kommer att komma ca 15 pojkar och vi har svårt att få till ett bra kalas i hemmet det är kallt i slutet av november så ute känns inte heller aktuellt.Vi undrar därför var man kan ha kalas som passar denna åldersgrupp.
    Bowling så har du ju platsen ordnad.:)
    En vännina lånade stans bygdgård och hade storkalas, men det blir ju städ, inhandling och mkt extra arbete.
    Finns ju olika aktivitetscenter, typ laserD och exprimentum, bushus att hyra annars.
Svar på tråden Kalastips för 7-årig pojke?