• Mosing

    Bimlista September för 30+ som arbetar på första barnet:

    Bra jobbat, Minnie! Lycka till med BF!

    Jag hoppas på att kunna lägga till mig på septemberlistan inom 10 dgr eller så...

  • Mosing

    Hej bim-tjejerna, jag får tyvärr inte skriva upp mig här då jag har ÄL nu, och är bortrest Gör nytt försök på oktoberlistan...

  • Mosing

    Kul att det blivit så många på listan! Nästa månad är jag med igen, men får väl ändå hoppas att ingen av er som är här behöver följa med till oktober-listan

  • Mosing
    knasbubblan skrev 2009-09-10 10:15:53 följande:
    Nån som vet vad man pratar om på första läkarbesöket? Är så glad att vi fått tid, även om den ligger tokigt med tanke på lunch etc på förskolan. Men boka om, inte en chans!
    Utredning? Jag har varit på 2 såna Ena stället: frågor om samliv, träning, mat, menshistorik etc. Andra stället: knappt några frågor alls, bara pang på blodprovtagning. Föredrog faktiskt det andra (vilket jag fick på för att den första gyn visade sig vara knäpp)
  • Mosing

    Knasbubblan, jag tyckte också det kändes skönt (äntligen!) att göra utredningen. Helst vill man ju höra att det är nåt litet fel som går lätt att rätta till. Eftersom prover redan är tagna kan ni säkert få ut mer av första mötet än vad jag fick Lycka till!

  • Mosing

    Knitwit, jag slutade med p-piller i mars 2008. Förra cykeln var den första på 28 dagar... Till en början höll de sig kring 35-40, men var som mest uppe i 77 dagar. Tyvärr kan det ju ta ett tag innan kroppen blir "normal" igen efter piller (men jag var nog lite av ett extremfall). Rosenrot är bra för att balansera menscykeln, när jag började med det blev den flera dagar kortare, och jag plussade direkt

Svar på tråden Bimlista September för 30+ som arbetar på första barnet: