jag vill ju KNULLA
Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
vill mest bara utrycka mina känslor...
Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
vill mest bara utrycka mina känslor...
Jag vill att han ska kliva in i duschen nu, så jag kan komma in och suga av honom, så vi kan knulla sen, är helt besatt av att knulla just nu, men han orkar inte för att han är sååå trött...
nu har det varit dött i en vecka, nu börjar jag tröttna... !
Anonym (en till kåt) skrev 2009-08-24 22:49:58 följande:
Sen vill jag bara säga till dom som gnäller över några dagar eller nån vecka, jag har varit utan myycket längre nu.Vill så det värker.Men vill inte ha sex mer än 4-6ggr per dag man måste ju få vila lite också ;)Kan iofs slicka nån timme också om det önskemålet fans.
[/citat]
Jag har också varit utan längre, och det har gått bra, men när man inte kan sluta tänka på det, när man är kåt som ett djur, och fruktansvärt tänd på sin älskling, som inte är ett dugg intresserad, då känner man sig ganska värdelös. Då känns en vecka som ett år...
Jag vet inte vad jag ska göra, finns ju inget som hjälper. varken att prata om det, förföra honom, eller överaska honom. inte heller att spela svårflörtad. Eller att bara stötta och vara gullig och snäll. What the fuck is the problem?