• Anonym

jag vill ju KNULLA

Jag måste faktiskt hålla med TS inga konstigheter bara en hett jäkla knull!

• Anonym

Ja tack, varför ska det vara så fel o bara bli uppslängd på bordet o knullad hårt då o då. Utan ett ord, bara av med brallorna o kör. Suck

• Anonym

Jag behöver oxå ett hårt rejält knull! Det var så länge sen nu, så "musen" börjar torka ut.

• Anonym

Och jag är i motsats sits.

Min sambo (kvinna) vill bara ha sex när vi bestämt det en halv dag innan. Allt annat får man skäll för. Snart dags att hitta ny tror jag.

Synd att man inte kan pricka rätt när det gäller sexlust.

• Anonym
    Kamme skrev 2009-08-18 13:08:07 följande:
    hehe... ja... det skulle ju kunna vara en kul grej faktiskt :p * mannen sitter i soffan och glor på tv medans hon går omkring och donar med något när han i ögonvrån ser hur hon biter sig i läppen, blinkar med ena ögat åt honom samtidigt som hon hänger "den där tavlan" lite lätt på sne och går ut i köket tätt följt av mannen som genast reser sig ur soffan och påväg ut efter henne sliter av sig skjortan.
    haha fick en bild framför mej nu av det du beskrev, haha, kanske får testa det på gubben ifall han fattar vinken
  • Anonym

Jag vill också knulla.. men min make är inte hemma nu på några dagar, så jag får väl roa mig själv eller bita ihop tills han komm hem

• Anonym

Jag skulle hellre vilja ha finliret, för knulla gör jag varje gång. Mer kärlek i sexet här tack!

• Anonym

Ni kanske skall bege er iväg till andra delar av internet...

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-02 03:23:50 följande:
    Ni kanske skall bege er iväg till andra delar av internet...
    vart?
  • Anonym

Det får du väl för fan räkna ut själv, din dumme jävel!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-02 03:34:15 följande:
    Det får du väl för fan räkna ut själv, din dumme jävel!
    mmmjoooo klart för här kommer ju ingen med svar!
  • Anonym

Som sagt så kan du säkert räkna ut det själv, DIN DUMME JÄVLA IDIOTJÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonym
    Anonym skrev 2011-07-02 03:37:11 följande:
    Som sagt så kan du säkert räkna ut det själv, DIN DUMME JÄVLA IDIOTJÄVEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    den som är idiotjävel e ju du" märker ja med en gång!!!!!!!
  • Anonym

Jasså det gör du? Hur då...om man får fråga? Din jävla tråd-dödare!

• Anonym

Gav du upp så lätt din dumme jävel!

Svar på tråden jag vill ju KNULLA