Inlägg från: thewonderyears |Visa alla inlägg
  • thewonderyears

jag vill ju KNULLA

Anonym (*mycket nöjd*) skrev 2009-08-18 13:50:56 följande:
    På fredag ska jag åka till min älskling....

Jag tänker överfalla honom så fort jag kommer innanför dörren, hångla upp honom rejält, dra med honom in i sovrummet och knulla snabbt, hett och brutalt!

Sen ska vi älska flera gånger under helgen, ömt och kärleksfullt. Tänk vilken tur jag har som får bägge delarna! :)
    Ja det gör du helt rätt i knulla snabbt hårt och brutalt!
  • thewonderyears
    Anonym (Want it rough) skrev 2009-08-18 15:57:00 följande:
    Men alltså vad är skillnaden på att älska och att knulla? Jag tycker alltid att jag knullar (när jag väl får sex, är singel), men det kanske är jag som driver fram det? jag fattar inte hur man kan gillar något fisljummet, mjukt med någon vek karl, nä nä mig ska man ta bestämt. Sex eller knull, ska vara snuskigt, nära, hårt på rätt ställe och mjukt på annat, men djuriskt och njutningsfullt och initiativrikt.
    Ja håller med dig bestämt ska det vara Sex eller knull ska vara snuskigt nära hårt på rätt ställe och mjukt på annat, men djuriskt och njutningsfullt och initiativrikt. Jo då knullar man ju när man får sex. Knulla kanske är lite mer hårt än att älska.
  • thewonderyears
    Anonym (lisa) skrev 2009-08-18 16:05:44 följande:
    Älska för mig är vackert prat, smek och mjuksex medans knulla är hårt och brutalt hehe.
    Jo är nog lika för mig med att Älska är vackert prat smek och mjuksex att knulla är hårt och brutalt. och ja föredrar helst att knulla hehe. // Stefan
  • thewonderyears
    Ramonas skrev 2009-08-19 21:31:41 följande:
    Anonym (jagvilljagvill) skrev 2009-08-17 19:46:50 följande:
    Jag vill att han ska kliva in i duschen nu, så jag kan komma in och suga av honom, så vi kan knulla sen, är helt besatt av att knulla just nu, men han orkar inte för att han är sååå trött...
    Känner igen det.. Min e sjuk... *sucka* Men ändå har han energi å e tillräckligt frisk för att gå till jobbet... Han har ett rätt så ansträngande jobb...
    Ja håller med dig underbart att suga av och att knulla ja förstår dig är helt besatt ja med av att knulla. trökigt det ja är ju singel men blir ja tillsammans med nån tjej så hoppas ja att hon ofta vill knulla. // Stefan
  • thewonderyears
    Anonym (bara knulla) skrev 2009-08-17 17:50:44 följande:
    Vi kan byta för jag vill få älska någon gång :(
    här blir man bara på satt och överknullad...
    Att älska nån är härligt de med men ja blir hellre överknullad // Stefan
  • thewonderyears
    Mr Espresso skrev 2009-08-18 13:13:15 följande:
    Jag knullade inatt, det var underbart

Anonym (jagvilljagvill) skrev 2009-08-16 17:45:14 följande:
    Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...vill mest bara utrycka mina känslor...
    jäpp håller med dig underbart att knulla // Stefan
  • thewonderyears
    Anonym (Want it rough) skrev 2009-08-17 20:05:39 följande:
    Hu jag ogillar vaniljsex starkt! Hur fasiken kan man gå igång på: "Kom älskade honungsbiten så ska jag älska dig matt!" *ryser* nej han ska säga: "Av med trosorna, jag vill knulla!" mmmm!
    Ja ja håller helt klart med dig han ska säga av med trosorna istället ja vill knulla! mmmm! // Stefan
  • thewonderyears
    Anonym (myssex vae de??) skrev 2009-08-17 12:53:38 följande:
    Myssex..va e det? Jag vill alltid bli så hårt knullad som det möjligtvis går. Just nu är jag ju gravid med stor mage och bebis som bökar runt, så det blir inte så hårt. Men jag längtar till bebisen är ute. Då ska han ta mej sjutton få sätta på mig så hårt att håret reser sig.
    Håller helt klart med dig ja vill också bli så hårt knullad som det möjligtvis går. de är de bästa det. Ja underbart det att sätta på någon bli påsatt så hårt.
  • thewonderyears
    Anonym skrev 2009-08-17 16:25:56 följande:
    Jag behöver oxå ett hårt rejält knull! Det var så länge sen nu, så "musen" börjar torka ut.
    Ja håller med dig behöver åxå ett rejält knull! Min kuk börjar nog också torka ut. // Stefan
  • thewonderyears
    Anonym skrev 2009-08-16 17:51:44 följande:
    Jag måste faktiskt hålla med TS inga konstigheter bara en hett jäkla knull!
    Jäpp ett hett jäkla knull!!! ska det vara de är de bästa av allt det // Stefan
Svar på tråden jag vill ju KNULLA