• Shorona

Har du haft en trevlig helg?

Fortsatt trevlig helg!

♥Niclas 061103 ♥Bf 091113
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du haft en trevlig helg?
  • Lillan7704

Röstade på Nja, den kunde ha varit bättre. Men det är bara för att jag är kass i ryggen och har ont.. Annars har det varit bra.

• Shorona
    Lillan7704 skrev 2009-08-16 18:04:16 följande:
    Röstade på Nja, den kunde ha varit bättre. Men det är bara för att jag är kass i ryggen och har ont.. Annars har det varit bra.
    Usch, det lät inget roligt. Men tur att du inte tycker att helgen har vart alltför hemsk iaf.
  • Lillan7704
    Shorona skrev 2009-08-16 18:09:58 följande:
    Usch, det lät inget roligt. Men tur att du inte tycker att helgen har vart alltför hemsk iaf.
    Nej då, helt hemsk har den inte varit! Och idag skiner solen och det är varmt och skönt och jag sitter ute med laptopen, så nu är det riktigt bra!
  • Mirakel händer
    Nej, den har vart tråkig.

Maken åkte till Idre på ungdomsledarutbildning för sonens bowlingklubb. Han åkte redan kl 5.30 i fredags. Nu sitter han i bilen på väg hem igen. Han är väl kanske hemma senast kl 21.

Kim åkte till sin pappa i fredags eftermiddag och kom idag vid 13-tiden.

Så det har varit en ensam och tråkig helg. Så har jag inte mått bra heller. Känner mig trött, matt helt slut. Men mår lite bättre nu.
  • Tecken

Jag har haft en helt underbar helg!

• Shorona
    Lillan7704 skrev 2009-08-16 18:15:28 följande:
    Nej då, helt hemsk har den inte varit! Och idag skiner solen och det är varmt och skönt och jag sitter ute med laptopen, så nu är det riktigt bra!
    Haha, här är det full storm!
  • Shorona
    Kims mamma skrev 2009-08-16 18:17:26 följande:
    Nej, den har vart tråkig. Maken åkte till Idre på ungdomsledarutbildning för sonens bowlingklubb. Han åkte redan kl 5.30 i fredags. Nu sitter han i bilen på väg hem igen. Han är väl kanske hemma senast kl 21. Kim åkte till sin pappa i fredags eftermiddag och kom idag vid 13-tiden. Så det har varit en ensam och tråkig helg. Så har jag inte mått bra heller. Känner mig trött, matt helt slut. Men mår lite bättre nu.
    Usch, din stackare. Hoppas du får en trevlig helg nästa vecka!
  • Mirakel händer
    Shorona skrev 2009-08-16 18:24:59 följande:
    Usch, din stackare. Hoppas du får en trevlig helg nästa vecka!
    Tack...
    Nästa helg jobbar jag... men på lördags kvällen är det kräftskiva hos makens kollega. Det ser jag fram emot. Trots man ska jobba fredag kväll och lördag och söndag dag. Det kan vara kul att komma iväg lite.

Sonen åker till Turkiet med sin bio pappa på lördag nästa vecka. Så jag behöver lite annat att tänka på.{#lang_emotions_wink}
  • Shorona
    Kims mamma skrev 2009-08-16 18:27:40 följande:
    Tack... Nästa helg jobbar jag... men på lördags kvällen är det kräftskiva hos makens kollega. Det ser jag fram emot. Trots man ska jobba fredag kväll och lördag och söndag dag. Det kan vara kul att komma iväg lite. Sonen åker till Turkiet med sin bio pappa på lördag nästa vecka. Så jag behöver lite annat att tänka på.
    Haha, ja med både jobb och kräftskiva tror jag nog att tankarna kommer att vara upptagna.
  • Mirakel händer
    Shorona skrev 2009-08-16 18:31:23 följande:
    Haha, ja med både jobb och kräftskiva tror jag nog att tankarna kommer att vara upptagna.
    Det lär nog tankarna vara. Det är fullt ös på jobbet som vanligt. går in extra nästa helg. Jobbar egentligen bara nätter som personlig assistent till en pojke på 6 år.

Så är det alltid trevlig med lite fest. Jag har ju själv jobbat på samma jobb som de vi ska till.
  • Shorona
    Kims mamma skrev 2009-08-16 18:41:59 följande:
    Det lär nog tankarna vara. Det är fullt ös på jobbet som vanligt. går in extra nästa helg. Jobbar egentligen bara nätter som personlig assistent till en pojke på 6 år. Så är det alltid trevlig med lite fest. Jag har ju själv jobbat på samma jobb som de vi ska till.
    Det låter som en lovande helg iaf. Hoppas du får trevligt!
  • Mirakel händer
    Shorona skrev 2009-08-16 18:51:51 följande:
    Det låter som en lovande helg iaf. Hoppas du får trevligt!
    Tackar ingen... ser fram emot denna helg som kommer. Men ser fram emot att maken hiittar hem ikväll. Det är inte ofta vi är ifrån varandra.{#lang_emotions_wink}
  • lövet2

Japp, fint väder och bjuden på bröllop. Kunde inte varit mycket bättre!

... but you did teach me something!
  • Livshlädje

Vad trevligt att du frågar!

Helgen har varit helt okej, men hade kunnat vara betydligt bättre om min man inte jobbat så mycket!

• Shorona
    Livshlädje skrev 2009-08-16 22:14:30 följande:
    Vad trevligt att du frågar! Helgen har varit helt okej, men hade kunnat vara betydligt bättre om min man inte jobbat så mycket!
    Försöker sprida lite trevlig stämning.
  • Thaleya

ja den har vart superhärlig, jag har städat undan en massa så jag känner ett lugn över mig nu. Sen har jag varit på zoo och fikat en massa. Gjorde dessutom jättegoda köttbullar igår.

• Indiansommar

Jag röstade på superhärlig!
    I lördags så var vi på kräftskiva *mums*
    I söndags så klarade jag först mitt gröna kort i golf! Sedan var jag på ett tupperware party som också var trevligt! Och sedan var vi på middag hos mamma och pappa. Supergod mat! Grillat kött och potatisgratäng!

• Lillan7704
    Shorona skrev 2009-08-16 18:24:18 följande:
    Haha, här är det full storm!
    NU är det full storm här!!
Svar på tråden Har du haft en trevlig helg?