• ewis1

Västervik

Jag har också hittat hit :)

• ewis1

Idag har jag varit på Iittala outlet vid WeLux. Massa fina saker men jag orkade inte stå trekvart i kö :( Får väl åka dit ikväll eller senare i veckan för då är det väl mindre folk.

• ewis1
    Bakar skrev 2009-08-17 18:01:50 följande:
    [citat]
    ewis1: finns det mycket roligt eller?? kanske ska ta mig en promenad och kolla läget någon dag =)

Ja det fanns en hel del fint, skålar, muggar mm. Nu borde det ju inte vara sådan lång kö längre så man kanske ska ta en sväng dit igen.
  • ewis1

Jag har varit i Gunnebo idag. Jag kan verkligen rekommendera fiket där, de hade jättegod sallad. Mycket att välja på och det var billigt!

• ewis1

Vi har varit på öppna förskolan här i Piperskärr. Alltid trevligt :)

• ewis1
    MUSDOKTOR skrev 2009-09-07 08:02:27 följande:
    Jag undrar jag om Bakar ligger och myser bebis jag
    Ja det undrar jag också :)
  • ewis1

Jag köpte min på Marias, den var jättebra. Jag köper alla mina underkläder där, kan kanske bero på att hon är min svägerska :)

• ewis1

Jag måste tillägga att det verkligen är bra saker hon säljer. Kostar oftast lite mer än Lindex men är bättre kvalitet.

• ewis1

Musdoktor: Grattis :)
    När jag var öppen 6 cm var kl 2:30, Miranda föddes kl 12:52. Jag trodde det skulle gå lika fort som för dig men tji fick jag :)

• ewis1

Jag är inte gravid men jag har vaccinerat mig. Kan man stoppa smittspridningen med vaccination så är ju det bra. Jag vill inte heller smitta min dotter som är 15 månader (hon får ju inte vaccineras). Jag träffar mycket patienter på mitt jobb på sjukhuset och jag börjar jobba i januari.

• ewis1

Jag vill tillägga att det är upp till var och en och bestämma hur man vill göra. Ingen ska behöva känna sig tvingad.

Svar på tråden Västervik