Västervik
Jag har också hittat hit :)
Jag har också hittat hit :)
Idag har jag varit på Iittala outlet vid WeLux. Massa fina saker men jag orkade inte stå trekvart i kö :( Får väl åka dit ikväll eller senare i veckan för då är det väl mindre folk.
Jag har varit i Gunnebo idag. Jag kan verkligen rekommendera fiket där, de hade jättegod sallad. Mycket att välja på och det var billigt!
Vi har varit på öppna förskolan här i Piperskärr. Alltid trevligt :)
Vi kommer också gärna på en träff :)
Jag köpte min på Marias, den var jättebra. Jag köper alla mina underkläder där, kan kanske bero på att hon är min svägerska :)
Jag måste tillägga att det verkligen är bra saker hon säljer. Kostar oftast lite mer än Lindex men är bättre kvalitet.
Musdoktor: Grattis :)
När jag var öppen 6 cm var kl 2:30, Miranda föddes kl 12:52. Jag trodde det skulle gå lika fort som för dig men tji fick jag :)
Jag är inte gravid men jag har vaccinerat mig. Kan man stoppa smittspridningen med vaccination så är ju det bra. Jag vill inte heller smitta min dotter som är 15 månader (hon får ju inte vaccineras). Jag träffar mycket patienter på mitt jobb på sjukhuset och jag börjar jobba i januari.
Jag vill tillägga att det är upp till var och en och bestämma hur man vill göra. Ingen ska behöva känna sig tvingad.