Inlägg från: MUSDOKTOR |Visa alla inlägg
  • MUSDOKTOR

Västervik

Jag har alltid funderat på varför man ska lägga sig ner om vattnet går om man har huvudet högt upp?

• MUSDOKTOR

okej.. då har jag lite mer skinn på näsan om vad man pratar om då
    Hoppas du ej tog illa upp när jag frågade..

• MUSDOKTOR

Har eva i gamleby
    jo magen växer som bare den..
    Har börjat räkna ner dagarna nu, är sååå trött på detta.. men det får man inte sägahar ja hört..
    just de ja, csi, de missar ja, attans att ja inte har kopplat in tv:n efter ommöbleringen idag då

• MUSDOKTOR

Lite lustigt, jag tycker man får gnälla oavsett om man är gravid eller inte,.. men när jag häromdagen sa att jag var trött på detta nu så fick ja en total utskällning från en person som ansåg att jag inte har ngn rätt att gnälla då det finns folk som har det värre.. Blev väääldigt chockad... :-O

Nja vå får väll se va sambon säger när han kommer hem... han får väll en chock stackarn.. hehe men chocken va npg värre fära helgen han kom hem mitt i natten och märkte att ja bytt vårat sovrum med sonen...

• MUSDOKTOR

Vet int heller vart jag får orken ifrån.. men jag kan inte bara sitta stilla. då får jag panuk.. har så mycket jag vill få klart här innan liten kommer..

• MUSDOKTOR

Majalaja
    Ja tiden går verklgen fort, för fort ibland..

• MUSDOKTOR

Hej hopp!
    Hur ska ni göra / gör ni med babyskydd?
    Hyr ni eller har ni köpt?
    Såg att man kunde hyra från ett ställe som heter.. Janne ngt.. Hmmm.. för en 400:- ....

• MUSDOKTOR

Men de e bara te att gå in te dem så fixar dem de på plats??

• MUSDOKTOR

Okej va bra har hyrt stol tidigare men då fick man vänta i upp till 2 veckor innan man fick hämta ut den...

• MUSDOKTOR

Bakar!!
    vad spännande.. Sitter själv här hemma med värkar som har vart hela helgen.
    Men inget vatten...
    Vem vet vi kanske ligger och trycker ihop
    Hoppas att allt kommer gå bra och LYCKA TILL!!!!

Svar på tråden Västervik