• Lorelei

Vad betyder "inaktiv"?!??!

Skrev nyss ett inlägg som fick en varning. Skrev inget konstigt vad jag vet men nu står det Inaktiv brevid mitt namn i inlägget.... hjälp! Vad har jag gjort för fel?!

• Svar på tråden Vad betyder "inaktiv"?!??!
  • Lorelei

Inlägget ligger under rubriken "Hur känns det att föda barn"...

Om jag skrivit något man inte får så behöver jag ju veta vad... Brukar inte ha för vana att skriva något som folk kan uppfatta som stötande men jag blir ju fundersam.

• Jennie Brunflo

Var ligger rubriken? Under föräldrar eller??

• giz

men om du fått en varning så ligger inte inlägget kvar utan tas bort........

• Jennie Brunflo

KOm på.....kan det vara så att det var länge sedan du var här??? Så ditt nick blivit inaktivt???

• giz

dessutom får du ett mail i din inbox på fl med varningen/tillsägelsen........ där borde det stå villken regel du brytit i mot.

• Lorelei

Det ligger under föräldrar.

Det ligger kvar tror jag... jag ser ju hela inlägget, fick frågan varför det står inaktiv brevid nicket men vet ju inte om de ser hela inlägget. Jag hade inte varit härifrån, skrev ett inlägg precis innan. Det här känns väldigt olustigt tycker jag

• Jennie Brunflo

Found it!

Vad mysko!?

Och ännu konstigare att du fått meddelande om att det inte ska synas...och så syns det ändå....

Svar på tråden Vad betyder "inaktiv"?!??!