Inlägg från: Metrolifestyle |Visa alla inlägg
  • Metrolifestyle

Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!

Ledsen Åsa, men jag svävar på moln efter att min blogg blivit utsedd till Sveriges bästa pappablogg 2009. Om jag gör dig besviken så lovar jag skicka dig ett par biobiljetter.

www.metrolifestyle.se/metrofarsan

• Metrolifestyle

Åsa A skrev 2009-08-17 17:29:02 följande:

Hmpf, eg borde jag straffa dig genom att inte gå in på din blogg (och ännu hellre borde jag låtsas att jag tyckte den var pisstråkig för att få mig ett par biobiljetter) men nu gjorde jag det ändå. Den var ok, ingen som hamnar på bloglovin men jag kan tänka mig att besöka den då och då.
    Om jag inte platsar så din bloglovin lista så har jag misslyckats och ska skärpa upp mig. Två biobiljetter finns till dig, skicka bara din adressen till mig.
  • Metrolifestyle
    Chiba skrev 2009-08-19 20:16:39 följande:
    Läser ni inte Spiderchicks blogg har ni verkligen missat ngt! Den e grymt rolig! spiderchick.blogg.se/
    Bästa jag har läst på länge, tack!
  • Metrolifestyle

Nu Åsa har vi rykt upp och för att nå upp till dina högt ställda krav. Idag har vi lanserat ett repotage om Amningshjälpen. Inte roligt men väldigt intressant.

www.metrolifestyle.se

Svar på tråden Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!