Inlägg från: vickis75 |Visa alla inlägg
  • vickis75

Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!

Numera nedlagd, men en jättefavorit är den här: http://tesstamente.blogg.se/2009/january/

Bääärit är också en favorit, men henne hade du hittat själv ser jag.

Däremot skulle jag aldrig få för mig att länka till mig själv. (Den i sidfoten är en fotoutmaningsblogg, så där är mest bilder, och den ser jag inte som att jag länkar till mig själv, den bara hänger med.  Och den ingår inte i mitt tipsande. )

Bara den ovetande blir arg, den vise förstår. - morrdrakens365.wordpress.com -
  • vickis75
    Åsa A skrev 2009-08-19 16:49:33 följande:
    Den lyckades jag inte ens komma in på, tyvärr. Och ja Berit är GRYM (spär på egot liiite till). Håller verkligen med!!!!!
    Jag tror Bääärit länkar till den på sin sida, kanske funkar den vägen. Kan ju ha varit att jag länkade till första inlägget eftersom hon lade ner för ett litet tag sedan och det är ju inte toppenkul att börja med sista inlägget (tycker jag).
  • vickis75
    LOoM skrev 2009-08-19 19:33:45 följande:
    Jag kan inte fatta att jag glömde den här:mullbergaskolan.se/Den är så bra, att man blir kär!
    Ja, DEN var det ju jag tänkte länka till med igår. *slår mig för pannan*
  • vickis75
    Åsa A skrev 2009-08-19 19:28:32 följande:
    Aha, ska kolla där! nä, är den nedlagd så läser jag helst från början liksom. Den här är också nedlagd men GRYM:jonasad.blogspot.com/
    Åh, vilken toppenblogg. Tack för tipset!

*vinkar åt Bääärit*
  • vickis75
    LOoM skrev 2009-08-19 19:40:07 följande:
    Jag vann!
    {#lang_emotions_yell} Vad ska jag nu länka till, va? Har du tänkt på det? Va, va,va?
Svar på tråden Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!