vad ge till mor i 50-års present?
Skulle vilja få lite tips då det står rätt still i min skalle .
Det enda jag kan komma på är att boka en resa till Ulllared för att julshoppa, men jag vill ha något som man slår in....
Skulle vilja få lite tips då det står rätt still i min skalle .
Det enda jag kan komma på är att boka en resa till Ulllared för att julshoppa, men jag vill ha något som man slår in....
Ett presentkort till ett spa. Eller ännu bätttre. En spa helg tillsammans med sin dotter
Ja, det är ju något bra, men det blir nog för dyrt. Då måste vi gå ihop flera stycken. Iofs. beror det på vart man bokar någon stanns...
Det finns dagspa oxå, där de har olika behandlingar. En ansiktsbehandling kanske räcker att lyxa till sig med.
Några fler förslag?
Hej
Jag gav min mamma biljetter till musikalen mama mia väldigt uppskattat
Massage, ansiktsbehandling, teaterbiljetter, delikatesskorg med gott vin och lite godsaker, vinprovning, chokladprovning...
Mamma Mia har hon redan set...
Vill ha något som man slår in i ett paket, inte bara ett kuvert. Iofs kan man lägga biljetterna i en låda och slå in...
något smycke
Hon gillar inte smycken så värst...
Jag gav min mamma en bok med 50 tomma sidor i där jag skilldrat 50 olika händelser i hennes liv från födseln till 50-års festen. VÄLDIGT uppskattat! Hon har låst in den i ett bankfack nu, så rädd är hon om den boken.
Sen fick hon en tur med ballong.
Bra tips Mamma till LovaLo!!!
Detta är kanske inga "bra" presenter då man fyller 50 år, men eftersom hon inte tycker om smycken och det helst ska vara något man slår in och inte kostar all för mycket, så:
* Dyr märkesparfym + duschtvål/bodylotion i samma serie
* Prenumeration på en tidning
* Lyxig morgonrock i fin kvalité
* Träd eller buske att plantera i trädgården
* Ny pryl till hennes hobby
* Ost&kex-korg (ost, kex, marmelad, frukter) med ett fint/dyrt vin eller kanske rent av äkta champagne
/Jessica24
Fler förlag
Hej !
Du mamma till Lovalo !
Skall själv på 50-årsfest på lördag till min svärfar och vet fortfarande inte vad jag skall köpa.
Men den boken du gav till din mamma låter ju som en bra idé.
Har så dålig fantasi och ont om tid att springa runt så jag undrar om du kanske kan berätta mer detaljerat hur du gjorde denna bok till din mamma.
Var köpte du den tomma boken ? Var hittade du alla händelserna ? Skrev du en händelse per sida ? Använde du något foto ?
Tacksam om du svarar till mig.
Gör en korg med lite godsaker i, typ kex och marmelad, the och choklad m.m....sedan stoppar du ett kuvert i korgen också med tex biljetter till Ullaredsresan och slår in alltihopa i cellofan! :)
halstabletten
Bra idé!!!! Den tror jag att jag går på!
Pelagonia- Jag köpte ett A5 block med kraftigare fina papper (blanka sidor) 50 sidor ca.
Stod till och med åldersbeständiga på dom
Sen skrev jag ner 50 olika händelser (både sånt jag fått berättat och sånt jag varit med och uppleft tillsammams med min mamma) tex: hon föds, favvo nallen, alla hennes pojkvänner, lägenheter, när hon fått barn, gift sig, sina vänninor, intressen. Ja allt jag kunde komma på. Lite klurigt... I kronologisk ordning, så gott det går...
Sen målade jag en händelse per sida, på sista sidan målade jag 50-års festen.
Om du går in i mitt galleri kan du se med vilka figurer jag skilldrade hennes liv.
Tar lite tid, men är Fantastiskt roligt att få!
Som ett fotoalbum!
Lycka till!
Kram Sanna
Hej !
Tack för din tid och hjälp...Nu vet jag på nåt ungefär hur jag skall fixa något.
Ha det bra !