Argo skrev 2009-08-31 13:54:50 följande:
Ah! Var på ett evenemang i helgen. Massvis med marknadsstånd och liknande. Vandrandes nedför en av "gångarna" kom herr och fru äkta WT! Det fullkomligt lös om dem lång väg. Han med träningsbyxor, trucker-keps och solkig hårdrocks t-shirt som smet över den lilla ölkaggen i fram. Foppatofflor med tubsockar. Hon med svärtat hår, piercingar, tunika och leggings. Tuttarna allt för högt upptryckta och usel, överdriven sminkning. Samma foppatofflor och ankelsockar till det. Bägge två med ett antal tatueringar. Hon hade nåt tribalt på överarmarna och en drake på vaden. Säkert en i svanken med, men det skymde tunikan. Pappan var också klottrad på men mönstrena kommer jag inte ihå
g.De var i 30-32 årsåldern och hade fyra barn. En flicka på 15-16 år (där han inte verkade vara pappan - och fru WT måste ha varit sk ung mamma), en son på ca 4 och två mindre i olika ålder ca 3 och 2 i en
dubbelvagn.De stod ut som så stereotypiska WT att jag genast tänkte på denna tråd. Då kommer det! Mamman behöver ropa in sin frispringande 4-åring och hojtar: "Kom nu så går vi vidare ... ... KEEEEEEVIN!" Herregud! Jag hade fullt schå att låta bli att flina synligt. Så exakt spot-on! I ett kort, elakt, ögonblick kom jag på tanken att gå fram och be att få ta en bild av dem. Bara i rent forskningssyfte givetvis. Jag lät bli.
Visst är det skönt att det finns sådana människor att skratta åt. Då kan man verkligen känna sig riktigt belåten med att man själv tillhör det bättre skiktet! !??