Nä jag har ju inte det. Har alltid inbillat mig att jag inte kan få barn så när vi plussade på första försöket blev jag väldigt paff. I v 9 upptäcktes det däremot att det var ett ma, nu senast i juni gick jag precis in i v 6 då jag började och blöda.
Ja det låter ju lite läskigt med att stoppa i sig hormoner men vad gör man inte för en liten. En kompis fick pergo i vintras och blev på smällen vid första försöket, vilket sig sedan visade sig vara tvillingar
. Skulle va rätt skönt att få göra allt på en gång särskilt när man börjar va så pass gammal som 37
.
I skrivande stund har jag gjort ett grav test...en svag, svag rosa linja kan skönjas men nä tror inte på det för ens det är starkare. Har inte särskilt symtom, lite yr ibland, mått lite illa, trött men det kan förklaras med att att man just börjat jobba och att jag påbörjat detoxkur, ömma bröst brukar jag ha en vecka innan mens däremot tycker jag att de är större och väldigt synliga blodådror, kanske lite molande värk ...eller? hmmm vill inte ta ut något i förskott. Var hundra på att jag var gravid efter mitt ma oxå men det var bara gamla hormoner och hoppet som spelade ett spratt, trodde även förra månaden att det tagit sig direkt efter mitt mf men bara inbillning.
Denna gång har jag dess utom använt Testlagrets o jag vet inte hur bra de är.