• only Gizmo

grind från IKEA??

vet någon vad grinden från IKEA heter??och vad den kostar? hittar den inte i katalogen.

• Svar på tråden grind från IKEA??
  • Gull Mamman

kommer inte i håg vad den heter.. men e det de vita grindarna ?
    vi har köpt sånna på ikea o de kotade 99 kr styck..
    har du tittat på internet?

• Norahs mamma

puff puff

finns det i trä?

• Karisma

Det ska finnas både trägrind och en vit grind..hittar inte på hemsidan...Men det ska finnas..Kram K.

• Glittertrollet

Petar upp tråden.

Har försökt komma in på IKEAS hemsida flera gånger idag för att se på deras grindar, men det verkar vara nått vajsing där.

Hoppas någon annan vet...

• only Gizmo

jag menar dom man inte fäller rakt upp utan den som man svänger åt sidan när man öppnar.
    den för 99kr sätter man fast den med skruvar eller med sådana där gummi pluttar??

• only Gizmo

man måste ju veta vad grinden heter för att hitta den i katalogen eller på hemsidan eller på deras produkt telefon snacka om struligt system.... man kan inte ens söka på grind..

• Karisma

När jag hittar bärnsäkerhet på hemsidan..så finns det inget att klicka på för att komma vidare och titta på grindarna..Förstår inte det har ju funnits grindar på hemsidan..Eller är jag helt knasig...Kan tyvärr inte hjälpa dig..Har försökt att söka på allt möjligt på hemsidan utan resultat..Kram K.

• mimmipigg

Jag var där och frågade för ett tag sen - dom höll på att byta ut hela barnsäkerhetssortimentet så det skulle inte finnas alls på ett tag (detta var kanske i juli/augusti. Skulle komma nytt i septemer eller oktober har jag för mig.
    Men den gamla vita metallgrinden (öppningsbar) var hyfsat dyr har jag för mig, typ 249:- men snygg.

• only Gizmo

det va ju en vettig förklaring till varför man inte hittar den

Svar på tråden grind från IKEA??