• only Gizmo

grind från IKEA??

vet någon vad grinden från IKEA heter??och vad den kostar? hittar den inte i katalogen.

• Svar på tråden grind från IKEA??
  • Karisma

ok..då fattar jag..Då är jag inte så knasig då...Men tycker att de kunde ha skrivit det på hemsidan..Så man inte behöver söka ihjäl sig. .-D...Kram K.

• Sani

Det har knappt gått att få tag på några barnsäkerhets prylar på IKEAs varuhus i göteborg på många månader.

• Gull Mamman

vi har vita metallgrindar.. som man svänger åt sidan med för att öppna dem..man skruvar fast dem..de e jätte fina o bra tycker jag.. väldigt billiga var de också vi köpte dem i sommras..

• thisismylife0

Undrar när dom kommer tillbaka. Har ringt och frågat på avd "barnens ikea" och dom visste inte, men antagligen skulle det dröja.Grindar hos andra företag kostar ju så mycket mer ofta 6-700, känns inte så kul när man som vi behöver 3-4 grindar.

• Ems

vad jobbigt
    vi flyttar till 2våningshus om 2 veckor och vi MÅSTE ha grindar direkt, så mycket springer 1,5-åringen, annars kan vi inte va hemma.

• anne h

Va på IKEA i dag, de hade en vit (samt en trägrind) där, kollade dock inte namnet, konstaterade bara att de förbättrat den vita sedan jag köpte dem för flera år sedan.

• Gull Mamman

de kanske inte finns på alla ikea nu..men de lär ju komma in ..
    vi köpte de på ikea i västerås..

• only Gizmo

anne h vilket IKEA handlade du på??
    vet någon om det finns några inne på ikea i (gävle) valbo nu??

• vivianne

Här i Malmö höll de på att bygga en ny barnsäkerhetsavdelning så nu har de ingenting. En expedit sa att det ska vara klart v 39. Kanske det gäller för hela landet?

• Göteborgstjej

grindarna fanns på ikea bäckebol, göteborg så sent som i helgen.

• anne h

Vi var på Ikea i Barkarby.
    De hade grindarna på Family-delen, där nära trappan ner, intill restaurangen.

Valbo -där vi brukar handla oftast- har haft, nu vet jag inte då det är ett tag sedan vi var dit.

• only Gizmo

va till ikea valbo i dag, dom har grindar fast inte framme dom finns på plocka själv avdelningen för 299kr (medlems pris).

Svar på tråden grind från IKEA??