• Florence

Någon som äter pergo som först fått minus och sedan plus?

Jag äter pergo för andra månaden. Förra månaden hade jag en cykel på 32 dagar och ägglossning på dag 16. Nu är jag på dag 34 och ingen mens och neg graviditetstest i morse. Är det HELT kört då? Liksom innan man fått mens kan man ju inte ha bim och då måsta man väl fortfarande kunna få ett plus? Många får ju plus först på bim-dagen. Men om jag hade äl sent så borde väl bim vara sent?

Hur sent kan man ha äl med pergo?

• Svar på tråden Någon som äter pergo som först fått minus och sedan plus?
  • Milla 78

Jag funderar (hoppas) på samma sak... Nu är jag på dag 40 o fortfarande ingen mens. Testade negativt dag 36 o vet inte hur länge jag ska vänta till nästan gång.
    Har ätit pergo sedan årsskiftet (uppehåll 2 gånger) och alltid svarat bra o haft cykler mellan 31 o 33 dagar.
    Finns det ingen som har råkat ut för nåt liknande, som sedan fått ett lyckligt slut o plussat?

• Florence

Jag fick inget lyckligt slut iallafall :( Mens på dag 36.

Men nu är det nya tag :) Hade förmodligen äl i förrgår.

• Milla 78

Äsch då :( Hoppas på bättre tur nu då!!
    Känner inte heller mig speciellt gravid, men magen är otroligt uppsvullen med jämna mellanrum...
    Så mest trolig är att min cykel har flippat ur totalt. Det dumma är att jag inte vet ifall jag hade någon ägglossning eftersom vi var bortresta just då jag borde ha tagit blodprovet, typiskt...

• Florence

Ahh, vad synd! Du kanske borde boka en tid...

• bebistre

Har tagit min första pergo kur, skulle fått mens igår, men har fortrarande inte kommit nåt, testade neg i går. Brukar det bli så att mensen kommer senare än den brukar, annars har jah en cykel på 27 dagar. Vad händer??

• Florence

Cykeln blir ofta längre när man äter pergo!

• Milla 78

För mig har cykeln (fram tills nu i alla fall) blivit kortare o mera regelbunden. Vad beror det på att cykeln ofta blir längre?

• Darling06

Pratade med min läkare om just det att cykeln blir längre och det var ett vanligt fenomen.. Tyvärr.. Man hinner bli både skengravid och få upp hoppet och allt annat innan den där förb*?***#.. mensen kommer.

• Milla 78

H***ete också! Jag som tyckte att det gick så bra med pergo. Jaha, då e det väl bäst att beställa en storpack ägglossningstest då.... Några förslag på bra o billiga?

Svar på tråden Någon som äter pergo som först fått minus och sedan plus?