• Anonym

KILLAR!! Vilken ställning känns vi tajtast i?!

Ja, en fråga till alla killar... finns det ngn ställning som ni tycker att vi tjejer känns som tajtast i?
    Är säkert väldigt individuellt men är ändå nyfiken på o höra...

Ni tjejer kanske vet vad er man/sambo/pojkvän tycker också?

• Svar på tråden KILLAR!! Vilken ställning känns vi tajtast i?!
  • Anonym (trång)

jag tycker att det känns mest trångt om jag har benen ihop, tex doggy där han har benen utanpå mina, eller liggande på magen på samma sätt. Man kan också köra liggande från sidan där du har benen ihop. Men det kräver att killen inte har för kort snopp för att det ska funka. eller så kan du sitta i hans knä med ryggen mot honom, då kan du också hålla ihop benen lite mer.

• StorFot

bakifrån och tjejen har benen ihop. alternativt bakifrån och tjejen ligger på magen, då kan man köra rätt hårt utan att soppa in i livmodertappen, är ju lite rumpa i vägen också

• Anonym

Två liknande svar.. intressant! Någon mer?

• Anonym (tjej)

Nu e jag tjej men sambon gnäller alltid på mig när vi kör bakifrån för det inte känns något, har iof benen brett isär. skönast enligt honom är att bli riden

• Anonym (6isgood)

Anonym (trång) skrev 2009-08-18 18:55:05 följande:

jag tycker att det känns mest trångt om jag har benen ihop, tex doggy där han har benen utanpå mina, eller liggande på magen på samma sätt. Man kan också köra liggande från sidan där du har benen ihop. Men det kräver att killen inte har för kort snopp för att det ska funka. eller så kan du sitta i hans knä med ryggen mot honom, då kan du också hålla ihop benen lite mer.
    Håller med detta..
    Kan även reko att köra missionären..
    Kvinnan ligger på rygg, mannen ligger bredent över kvinnan, asså har kvinnan benen ihop, Ligger raklång.. Men de blir TRÅNGT för mannen, kvinnan kan riktigt träna slidmuskeln där.;)
  • Danne74

Bakifrån känns klart mest och tightast.

• Nova67

Liggandes på sidan med benen ihop, blir ju ett mellanting på bakifrån o missionären, och jag kan både smeka tuttar o pussas

• Anonym (MaN)

Utgå från missionären.

Han sätter sig upp.

Hon sätter ihop benen och lyfter den mot hans axlar.

Det blir som doggy fast hon ligger på rygg istället. Och då kan man se henne samtidigt :)

• Chester Copperpot

När tjejen ligger på magen, med benen ihop. Jag tar henne bakifrån, doggy-style. Ligger över henne, håller henne hårt om tuttarna. Yummy.... ;)

Svar på tråden KILLAR!! Vilken ställning känns vi tajtast i?!