• Jujja

xtravaganza

Hej!! Får man hänga med er i resan till ett lättare liv??

Jag är inne på dag 11(helfart) o jag känner ganska stor skillnad på magen...inte alls lika degig o stor. Har ca 17 kg som ska bort, ska bli såå skönt.

Hur ofta o mkt tränade ni i början? Jag tar promenader m hunden o cyklar en del, men min kondis är USEL o hungern gör sig ofta påmind.

Ikväll har jag haft myskväll m sonen, han fick god mat o lite godis...myy goood vad jobbigt det är att orka stå emot, men hittills har jag inte fuskat nåt alls, o ska förstås försöka fortsätta så.

• Jujja

Hej på er!

Jag är sååå glad idag! Tog fram måttbandet....-10cm på 17 dagar!!!

• Jujja

Hej

Idag har jag fått två kommentarer " oj, visst har du gått ner en del i vikt?"
    Blir så glad !!!!!!!!!!!! Äntligen syns det, det känns jättebra på kläder o så nu...har kommit i två par gamla jeans, så kul!
     Har tappat ca 6-8 kg på tr v, får veta exakt imorrn, ska väga mig då! Vill ner allt som allt 15 kg....

Nu ikväll har jag lagat en te-rätters middag, till min käre mamma, för att hon förtjänar lite god mat. Å det gick faktikt riktigt bra, visst...inte skulle jag tacka nej t krämig risotto, hallonpaj mm...i vanliga fall..men nu gick det jättebra

Ha en fin kväll!!!

• Jujja

Hej allihopa!

Här har ni en som känner sig lite skräckslagen!!! Har gått på halvfart i 3v...hela dagen idag har jag BARA tänkt på mat!!! Nu ikväll sprack det...kunde inte låta bli, åt ca tre skedar m köttfärsbiff o pot.mos.....blir jag skitdålig i magen nu??? Ska jag iaf ta min tredje påse soppa?? Har ringt min coach, men hon var upptagen. Snälla, kan nån svara mig lite snabbt...

• Jujja

Oj, skrev visst helt fel....gått på helfart i 3 v ska det stå!

• Jujja

Ni är jätte duktiga som orkar hålla i, kämpa på...jag har tyvärr hamnat i svacka...men ska verkligen försöka ta mig upp.

Svar på tråden xtravaganza