xtravaganza
Vad kul att hitta till er. Jag kör också extravaganza och har kört i 3 veckor -8,6 kg hitills. Här har mina gruppträffar ej kommit igång än så hitills kör jag själv, väntar med spänning på träffarna.
Vad kul att hitta till er. Jag kör också extravaganza och har kört i 3 veckor -8,6 kg hitills. Här har mina gruppträffar ej kommit igång än så hitills kör jag själv, väntar med spänning på träffarna.
Var på mitt första gruppmöte i måndags, Det känns bra att ha kommit igång
Hur går det för er? Håller ni i fortfarande?
Här går det bara bra lite svackor ibland men inga som jag fallit för än
Varit och tränat körde kondition känns så skönt i kroppen nu efteråt
Vägde mig när jag var på extravaganza igår har gått ner 4,5% fett och gått ner i vikt men jag tycker nog att det känns lite långsamt nedåt ibland. idag hade det inte hänt ngt på vågen alls lite förtretligt känns det som, men jag hoppas det lossnar snart.
Totalt med soppor har jag på 4 veckor gått ner 10,2 kg och det är ju ganska bra.
Men sista veckan har det saktat upp rejält. Vet ju att det kan vara så
Har till idag gått upp 1 hekto. Det är så förtretligt, nu har det inte hänt ngt på vågen på 2 dagar mer än lite upp. Hur kan man gå upp när man går på soppor.
Vi får se resultatet på onsdag för då är det min riktiga vägdag. men det känns inte som det kommer att bli mkt.
Undrar om det är kroppen som vill stabilisera sig. Allt som allt sedan januri har jag ju gått ner 16,7 kg. Även om jag bara kört extra i 4 veckor
Ja när jag vägt mig på extraz våg så har jag ju gått ner 4%fett och gått upp lite annan massa, vilket jag antar är muskler, dock även gått upp lite vatten sedan sist. Irriterande. Den borde inte öka med tanke på vad jag kissar
Kört träning 65 minuter kondition på gymet idag cyckel 30 min 15 på crosstrainern och 20 min på löpbandet.
Känns rätt så bra
Mozilla: Jag har inte börjat andvända mig av deras tjänst på nätet men jag ska börja göra det.
Var på gruppträff idag och passade på att väga mig. Gått ner 1,7 kg denna vecka så totalt på strax under 5 veckor blir det 11,9 kg. Det känns verkligen bra.
I min grupp är jag defintivt yngst, har 3 pensionärer och resten är 40-50 +. Så visst känns det lite segt, hade ju varit kul att lära känna lite jämngamal men det går nog bra ändå.
Jag ska fortsätta med soppor så länge jag orkar, men just nu känns det väldigt lätt med dem. Inga stor sug förutom att jag föll för frestelsen inatt och åt lite smörgåsrån, men att jobba natt är jobbigt med suget. man känner nästan att man behöver ngt för att hålla sig vaken.