Inlägg från: pluppfamiljen |Visa alla inlägg
  • pluppfamiljen

xtravaganza

ÅÅÅÅ nästa år går jag ur iksu och återgår till extravaganza för vet ni va? Efter mitt år på extravaganza så började jag träna på iksu i stället och vilket nerderlag jag gick upp hur mycket som helst {#lang_emotions_death} men samtidigt kan jag inte träna på 2 stycken gym. Jag har opererat bort det värsta hänget från magen men har ändå mycket övervikt och saknar tryggheten och värmen och så den underbara musiken. Jag måste bara tillbaka... Eller?

5 barns mamma
  • pluppfamiljen

Heej alla extravaganzare... Jag kommer in med ett liten varnings klocka (PLING) Jag gick ner massor under mitt år och lärde mig massor men sen efter året var slut så ville jag som var så smal och snygg utforska ett "riktigt" gym. Helt plötsligt utan förvarning så gick jag plötsligt upp igen {#lang_emotions_cry} Nu har jag typ 5 månader kvar på ett jätte dyrt gym med massor med snygga människor... Ni vet vilka jag menar. Men så fort detta är över så ska jag tillbaka till extravaganza. Där man får stöd och hjälp av sin personliga tränare sin vikt couth och framförallt alla skratt som ekar i lokalen och den lugna musiken. Stress är inte bra för en person med vikt problem. Kram och lämna inte extravaganza bara för att ni blivit smala.

5 barns mamma
Svar på tråden xtravaganza