Inlägg från: misslindis |Visa alla inlägg
  • misslindis

xtravaganza

*vinkar* en till som hållit på i...hmm, tiden går fort - 5 fulla veckor i söndags och första vägningen efter 3V sa -6kg =) ...sen har det gått trögt, vet inte vad som händer, precis som att jag inte får gå ner mer för min kropp =( Ska iaf gå ner 22kg till sista nov och går på helfart.
    Hoppas kunna få lite peppning o råd samt själv hjälpa till nu när jag hittat tråden helt plötsligt

• misslindis

Ingen fara...kanske skulle ta o undvika potatismoset nästa gång bara...protein hellre om man inte skulle fixa det...och magen kanske reagerar till det bättre
    *lycka till*

• misslindis

Jujja - såklart ska du ta påsen så du får i dig allt det viktiga...

Maleo - jag tog ett kort på mig när jag började i bara underkläder som nu ligger på min sida...hemsk bild *ryser*

• misslindis

Uller - känner precis som dig kan jag tänka mig...inte ens måttbandet säger något positivt längre och det har varit så i ca 2veckor

• misslindis

Inte hört något om att längden skulle spela roll beroende på hur mkt vatten...själv är jag 154cm och dricker mkt(sitter i mkt fr graviditeten o amningen)
    Coachen sa där emot att brukade man drick väldigt lite vatten innan så var det kanske mer normalt att drick ca 3L nu och mer om man drack mkt innan...

Jag e just nu på ett strålande humör(INTE) och har stor lust att bara skita i allt...

Lesarha - du kommer att fixa ditt mål ska du se *lycka till*

• misslindis

En liten fråga/tanke....

Vet att man inte ska jämföra men tänkte det kanske skulle vara roligt med en tråd till denna där vi fyller i info som kan vara intressant, som kanske - När vi startade, minus i vikt, minus i cm, hel/halvfart, datum för målet...

Men som sagt bara en liten fråga/tanke...

• misslindis
    kmh skrev 2009-09-22 15:45:21 följande:
    Jag la upp en resultattråd här är länken www.familjeliv.se/Forum-11-258/m47468635.html Förslag på info? Signatur startdatum Målvikt Måldatum Resultat antal veckor helfart/halvfart
    Just det...Gumman grön som startat denna tråd kanske kan lägga in länken i TS...!?
  • misslindis

Nu har jag invigt resultat tråden...kommer man på något mer att ha med så ändra

• misslindis
    mozilla skrev 2009-09-22 22:57:26 följande:
    Vad jobbigt för dig maleo! Hoppas du klarar av att kämpa vidare, tänker på dig. Kram Ang resultattråden - när man ska ange hel/halvfarten...är det tänkt antal veckor som man ska köra allt som allt eller så många veckor man hittills har kört?
    Jag tänkte på så många veckor man gjort hittills...
Svar på tråden xtravaganza