• Zhara

xtravaganza

hmmm kycklingsoppan får nog spetsas med lite vitlök o curry imorgon! ingefära kanske?

• Zhara
    Lesarah skrev 2009-10-26 14:06:38 följande:
    I morse tvekade min hemmavåg på 67.9 innan den slog över på 68. Det var visserligen innan jag ätit något och inte med en massa tunga kläder, men i alla fall! Det är så kul när man ser något sådant. Sedan kommer ju XV-vågen visa något helt annat men det behöver jag ju inte fundera över nu. Hoppas att det går bra på inskrivningssamtalet Zhara. Själv kör jag bara choklad, choklad, choklad och när jag ska variera blir det ready-to-drink... choklad. Det funkar faktiskt bäst för mig. Jag fick ju allergireaktion på vaniljen (utslag) så den äter jag inte igen. Annars tycker jag vissa av de andra är rätt okay de med, men chokladen är bäst och då slipper jag vela, så jag kör på den tills jag blir less.
    Jo choklad är ju i vanliga fall mycket gott! Har köpt den o ska prova imorgon Jag köpte ett par av varje sort nästan för att gå igenom sortimentet. Eftersom jag ska köra i minst 12v så vill jag inte tröttna på nån smak utan kunna variera men kommer säkert få nån favorit under vägen. Tyckte om att äta varm soppa till lunch det känns mer mättande!
  • Zhara

Varför visar XV vågen något annat än den hemma?

• Zhara
    mozilla skrev 2009-10-27 09:53:36 följande:
    kmh:Inte gruppkort utan det kort som togs på en den dagen man skrevs in - tog man inget sånt på er? Jag har varit rätt slarvig med att ta kort på mig själv undertiden, något jag kan ångra smått.Klunsen111:Det är två kilo i veckan och det är ju mycket
    Jag har heller inte blivit fotad. Har dock lite kort liggandes från i sommras så jag har att jämföra med! Kan vara kul att ta varje 5:e kg som försvinner!
  • Zhara
    Tjejen83 skrev 2009-10-27 12:15:17 följande:
    Hej hej.Är nu på min fjärde dag på helfart, och gått ner 3,2 kg...ja jag är vågnarkoman. Känner att jag vill väga mig varje dag, skulle bli nervös annars. Igår mådde jag pyton hela dagen, men så var det ju dag 3 också, den jobbigaste. Men jag överlevde och idag mår jag mycket bättre, tack och lov.Om en timme ska jag till "mitt" XV och få en genomgång av maskinerna, ska bli skönt att komma igång med träningen, har ju bara promenerat hittills.
    Vad skönt för dig att du mår bättre idag, jag är på min andra dag och mår jättebra. Inte hungrig eller nåt, har hunnit träna på XV idag på lunchen både kondis o styrka och varit ute o gått 2 gånger med kollegans hund!
    Är oxå vågnarkoman men ska försöka hålla mig till en gång i veckan, hoppas jag kan! Vi får följas åt lite eftersom vi är nybörjare båda två! Hur mycket har du tänkt att gå ner? Jag ska ner 40kg har jag bestämt mig men inte allt på helfart det tror jag inte jag orkar! Men 25kg på helfart ska nog gå man kan ju trappa upp o ta ett par veckor halvfart och sedan påt igen!
  • Zhara
    Tjejen83 skrev 2009-10-27 15:43:10 följande:
    Ska köra på helfart så länge som kroppen tillåter. Är dock lite orolig över att missa julmaten, hur dumt det än nu låter : ) Men så känner man kanske inte längre fram...
    Jag tänkte likadant men pratade med min coach om att kanske trappa upp till jul o köra halvfart under jul nyår och sedan gå på det igen! Det kanske skulle funka för dig med?
  • Zhara
    mozilla skrev 2009-10-27 16:24:07 följande:
    Jag måste bara snabbt hoppa in och bräka lite! Jag sitter här, iklädd ett par jeans i storlek 42! Jag var så nära att buda på ett par jeans på Tradera i en liten stl.46 - vad har hänt? Jag hinner inte med ju! *GLAD*
    Va kul grattis, bra kämpat!!!
  • Zhara

Konstaterar att blåbär inte kommer att inhandlas igen!
    Ikväll är det första gruppträffen och det känns kul, ska bli roligt att träffa andra som gör samma resa!

• Zhara

Jag ska skicka in vågen i garaget och inte väga mig förrän om 3 veckor är planen. Den kan alltid ändras det är ju roligare om man kan klara det att se resultat lite större än 1kg eller så varje vecka MEN svårt att hålla sig som sagt!

Har tänkt att helgen skall gå till att röja i garaget, det får bli min motion! Finns mycket skit där!

• Zhara

Har problem med min XVsida, den hänger sig när jag ska lägga in träning och kost. Gör den likadant för er?

Har varit ute på 2 promenader idag med kollegans hund, det är underbart med hund när det är shysst väder

Svar på tråden xtravaganza