Inlägg från: strommis |Visa alla inlägg
  • strommis

xtravaganza

muminlina, wow vilket resultat, det är ju hur mycket som helst=)

misslindis, vad roligt att kläderna blivit förstora, enda "nackdelen" är att det blir lite dyrt med alla nya kläder, MEN ROLIGT.

Millan, bara att ta nya tag.

Dag 4, det är farsdag och vi ska åka till svärföräldrarna på middag, jag har även bakat en tårta;( ska lyssna på cd:n jag fick av coachen innan vi åker dit så jag är riktigt peppad;) men jag känner mig faktiskt inte sugen på att fuska, det blir nog bara jobbigare då + att jag har ju testgruppen att tänka på man vill ju visa resultat.

• strommis

Även denna dag har gått bra =) vi åt inte middag hos svärisarna vilket underlättade, jag drack kaffe när dom åt tårta och det gick bra även det. jag är så förvånad men givetvis glad att det har gått så "lätt" I morgon är fösta arbetsdagen sen jag började xv, med andra ord första dagen jag ska kliva upp 2,5 timma tidigare än jag gjort, men det ska väl gå bra det med=) längtar till första vägningen på onskväll.

• strommis

mozilla: jag gör det, 6 mål om dagen=) tror att det skulle bli mycket jobbigare annars.

• strommis

Idag är det lite tyngre, lite hungrigare och lite tröttare. bara att bita ihop. ska snart träffa några vänner, hoppas jag bli lite piggare då=) två dagar kvar till vägning.

• strommis

Dag 7 =) ikväll är det första vägningen;/ hoppas att det har hänt massor.
    jobbar till 22 så jag uppdaterar er då. Kan inte riktigt fatta att det redan har gått 7 dagar, jag har gjort bort en tredjedel på ren kur=)

• strommis

godkväll alla xv:are, ja det är en god kväll=) vägningen idag visade -3,2kg
    blir så glad att det verkligen har hänt nåt, för ibland så inbillar man sig att det inte man inte gått ner nåt och så får man ett sånt resultat=) nu ska jag he mig i säng, nattinatti.

• strommis

Idag har jag bakat igen=) och som förra gången så blev jag inte sugen att smaka, ikväll ska tårtan levereras till svågern och då blir det ju givet att stanna och fika men jag ska se till att ha en soppa med mig och kanske lyxa till det med lite bubbelvatten, tänk att så lite kan få en att känna att man lyxar=)

• strommis

Dag 11 och det går fortfarande bra, bara så trist att inte få tugga på något.

• strommis

Zhara, det var riktigt bra resultat=) grattis.

själv har jag inte så mycket att säga idag.

• strommis

Hittils så har jag bara tagit promenader, men ikväll ska jag prova att spinna, hoppas man inte blir yrslig, men då får man väl ta det lite lugnt. hur ofta tränar ni? och vad tränar ni?

• strommis

spinningen ikväll var inga problem, det var som vanligt så på torsdag blir det ett step muskel pass=) två dagar kvar till andra vägningen.

• strommis

mozilla vad roligt att höra men jag måste fråga hur vet ni hur mycket ni tappat i muskler el fett??
    Satt och pratade med maken igår om xv och vi tog då beslutet att jag tyvärr inte kommer att fortsätta, går nog över till cb eftersom det blir billigare, vet inte om det kostar olika i olika delar av sverige men här skulle det kosta 800 de första 6månaderna och sen ca 500 i 6månader och då träffas man första månaden 1gång/vecka sen varannan och sen 1gång i månaden. mycket pengar för att få stöttning, man skulle få tillgång till gymmet gratis i 3 månader, sen kostar även det en massa pengar. tråkigt men det känns som jag har har tagit ett bra beslut, detta är ju inte över ännu=)

• strommis

jag har inte ens bestämt om jag jag ska fortsätta efter jag klarat de 5 veckor som jag är med i testgruppen, får de vad resultatet blir och vad jag känner men som du säger mozilla så gäller det att ha bra karaktär när man ska börja äta.

• strommis

jobbat hela dagen men hunnit med att väga mig på xv, -1,2kg blev det och sammanlagt -4,4. helt ok även om man hoppas på mer;) nu ska jag i säng för att åter fara till jobbet imorgon bitti.

Svar på tråden xtravaganza