• BHJE

xtravaganza

OjOj...då var man hemma efter en jobbnatt samt en timme på gymmet. Är helt slut i armar o ben...märks att man inte tränat på en vecka pga förkylning. Ska bli gott att sova dock Ikväll är det gruppträff med tillhörande vägning, spännande rent Hoppas ni får en bra dag!

• BHJE

God morgon
    Jag bor i Helsingborg. Och precis som ni andra säger så lagar jag också mat åt barnen o gillar att göra 'det där extra' ...mycket mer nu än innan

• BHJE

maleo:
    I vår grupp är det också varierande ålder, vi har ett par pensionärer också..haha...så en annan känner sig rätt ung Vad gäller träningen så går jag gärna själv o tränar; musik i öronen o ingen att ta hänsyn till. Dock så tränar jag o sambon tillsammans vissa dagar.

Tacolasagne brukar jag göra åt mina barn...sååå gott är det

• BHJE

Uller:
    Jag jobbar också natt men hinner ibland knappt få i mig all mat. Jag delar ju mina påsar så jag har sex måltider att konsumera. Än så länge har jag inte fallit för frestelsen att ta mig en macka, en kaka eller nått. Går in på min femte vecka idag o har fortfarande inte sug efter nått o det är skönt

• BHJE

Efter fyra fullgångna veckor har jag tappat 8,7kg , 12cm i midjemått , 11cm runt höfterna , 6,5cm på lårmåttet samt 3,5cm på överarmsmåttet

• BHJE
    maleo skrev 2009-09-07 20:40:39 följande:
    shit va duktig du e ! e ju en massa centimetrar !! måste kännas skönt att få ett så tydligt resultat ? fått köpa massa nya kläder antar jag ?
    Ja, måttbandet gör ju att jag SER minskningen själv
    Har inte köpt nått nytt; har en massa gamla kläder som jag kommer i nu o det känns underbart. Kläder som man inte haft på över två år.
  • BHJE

Vi har inte heller blivit rekommenderade att göra en hälsokoll men däremot att man ska vara uppmärksam o lyhörd och lyssna till sin kropp. Min sambo fick under sin sista vecka problem med yrsel o då fick han tillsägelse om att skippa träningen o bara gå lätta promenader istället.

• BHJE

Jag har inga som helst problem med matlagning, matos, inköp eller sug efter nått. Är inne på femte veckan o är fortfarande förvånad över att det flyter på såhär smidigt. Är verkligen motiverad o målmedveten. Så olikt mig i vanliga fall

• BHJE
    Jujja skrev 2009-09-10 07:49:12 följande:
    Hej på er! Jag är sååå glad idag! Tog fram måttbandet....-10cm på 17 dagar!!!
    GRATTIS ... visst är det underbart med måttband

Miss Marillion skrev 2009-09-10 10:32:55 följande:
    Min mage spökar, jättejobbigt. Får gå på toa stup i kvarten - hur är det för er?
    Här är det precis tvärtom. För att hålla magen aktiv dricks det Lactulos varje morgon + att jag har olja i mina varma soppor
  • BHJE

Gumman grön:
    Jag o sambo har startat oss en viktblogg o den har rätt många besökare varje dag. Kul om det är så man inspirerar någon genom den
    www.viktresa.se

Svar på tråden xtravaganza