xtravaganza
Sant, ska iväg o träna imorgon på gymmet och bränna lite!
Vill inte ta i för intensivt när man går på sån låg energi. Det känns bra iallafall
Sant, ska iväg o träna imorgon på gymmet och bränna lite!
Vill inte ta i för intensivt när man går på sån låg energi. Det känns bra iallafall
Januscha: Jag tar en stor matsked phsyliumfröm före soppan (blötlagda i vatten) men har sedan i lördags inte kunnat göra nr2... är stenhård men samtidigt inte ont i magen. Hade gärna haft lite rännaskit för att få ut det!
Ikväll ska jag byta mina två påsar persika för fy 17 vad dom smakade illa!!! Det blir vanilj som blivit min nya favvis! Gärna med kanel o kardemumma, kanel är ju även bra för magen
Idag har varit lite knasig för jag har ingen hunger längre när klockan var 11:30 idag kom jag på att jag inte "ätit" ännu... Så allt har blivit fel i tiden idag och den sista soppan orkade jag inte ens hela... Nån med bra tips??
Kommer säkert vara skithungrig imorgon o undra hur jag inte kunde dricka upp allt idag
Är lite nervös nu oxå för jag har ingen våg som funkar och jag har ett grymt kontrollbehov att veta, nu blir det ingen vägning förrän 16:e och jag hoppas att det har hänt grejer då.
Nuhar det redan gått 2veckor! det är inte klokt
hopas att resten går lika lätt! Har 6 v kvar på helfart detta året, har tänkt gå på halvfart under jul o nyår sedan helfart igen om jag orkar annars fortsätter jag med halvfart.
Nästa vecka blir det vägning på XV!
Idag har det gått 3 veckor! Imorgon ska på vägning ocg det ska bli så kul! vet inte vad jag tror men hoppaas på en siffra
idag ska jag på spinning för att ränna lite mer
Har varit på vägning idag och det var såååååå kul! 10,5 kg minus på 3veckor! Är galet nöjd
Då har jag gjort en fjärdedel av vad jag har planerat!
jag ser jättemycket fram emot att få börja äta sen. jag har alltid ätit hyfsat nyttig förutom det jag stoppat i mig emellan måltiderna
Något som jag saknar nu är frukt, äpple banan annanas sharon o melon.......
Jag kommer garanterat att unna mig saker och jag har tanken att vill jag äta då får jag jobba för det oxå och det gör mig ingenting! Ska köpa ett par löparskor och börja jogga tänkte jag, perfekt på helgen när inte gymmet har öppet
är det billigare att köpa fler färdigblandade shaker än 1?