Inlägg från: misslindis |Visa alla inlägg
  • misslindis

xtravaganza

Va roligt att ni börjar skriva om mat ...gick med en vän som e riktigt duktig på vad man får äta o inte äta i en affär idag och det va nyttigt...

Jag o mina trådar...men vill vi inte ha en tråd där vi kan skriva recept eller tips på mellanmål, frukost, middag osv....??
    Tråkigt om de skulle försvinna på någon sida tänkte jag om man nu skriver de här i tråden...
    Vet någon som va duktig sist som kanske vill starta den nya tråden isf ...eller någon som e lika duktig kanske?

Självklart gick vi in på Lindex och jag bara var tvungen att spana in min klänning jag tänkt köpa när jag e klar ...jag e så kär i den *haha*

• misslindis

Ska oxå plocka fram min vinterjacka och hoppas samma känsla kommer bli för mig =) ...fast ser mer fram emot att köpa en ny i mindre stl längre framöver

Någon som kan detta med starta ny tråd eller ska jag?

• misslindis

mozilla - finns inget second hand i som du kanske kan göra ett fynd på så du inte ser så tokig ut i ...jag vägrar att köpa något innan jag e klar och sen får vi bara hoppas att jag fixar handla något. Är något fel på mig som alltid får mig att inte köpa för det känns fel :-S

• misslindis

Så klart du fixar 4 veckor till gumman grön

• misslindis

Jag har min i iPoden som jag oxå kan koppla in i bilen

• misslindis

kmh - bor oxå strax utanför gbg

• misslindis

Gumman grön - passa på att ta promenaden ute i solen...vem vet när du kan det igen, nu när hösten o vintern kommer...

Snart blir det promenad i solen för min del oxå...påväg till ÖF =)

• misslindis
    mozilla skrev 2009-10-05 12:00:40 följande:
    Tänkte på en sak! Vi är väl en del som bloggar - skulle vi inte kunna lägga upp våra adresser i trådinfon?
    Inte för att jag har en blogg men roligt att gå in o läsa era ibland...

Skriv era namn igen och lägg till länken i samma ruta fast med lite mellanrum från de namnen/resultat vi redan skrivit om ni förstår vad jag menar i vår resultat-lista
  • misslindis

gumman grön skrev 2009-10-05 15:03:21 följande:

Hmm.. jag kanske är trög, men jag förstår inte hur du menar alls.... Kanske någon annan som fattar som har en blogg så att jag kan se hur de gör
    La in dig i resultat-listan...alltså din blogglänk
    Så får vi se om fler följer...var nog lite konstigt förklarat av mig tidigare

Strax bär det av till veckans möte och träning
Svar på tråden xtravaganza