Inlägg från: misslindis |Visa alla inlägg
  • misslindis

xtravaganza

DidaSara skrev 2009-10-13 18:20:11 följande:
    Jösses!! Jag blir helt imponerad!! Jag är inne på dag 11 på helfart och håller på att avlida. Jag mår så illa att jag inte vet var jag ska ta vägen emellanåt. Detta har jag gjort sedan lunch dag 8. Ska man verkligen må så här??? Idag fick jag bara ner knappt ½ påse till frukost, hela lunchen och knappt en halv påse nu ikväll.... Har kräkfobi så de här med illamående stör mig väldigt mycket då jag får en aning panik Hör det verkligen till att man ska må så här kasst i flera dagar???
    Mår du illa pga av påsarna? ...blandar du dom med mer vatten och kanske med mixerstav så klumpar försvinner?
    Låter lite väl udda att må så illa och så länge...inte pratat med din coach?
  • misslindis

DidaSara - tråkigt att det ska bli så när du verkligen hoppats på detta =( Ännu mer illa att dina kollegor inte förstår dig just nu ...men en underbar man som tar barnen ...vet inte riktigt vad man kan ge för tips mer än att visst ska du ringa din coach när det är så här, alternativt kontakta din vårdcentral kanske...Din coach ska finnas därför dig NU och det finns inga dumma frågor och frågar man inte så får man inget svar!
    ...skickar massor av styrkekramar och hoppas det försvinner...

• misslindis
    mozilla skrev 2009-10-15 14:28:23 följande:
    Har varit iväg o vaccinerat mig mot baconflunsan i förmiddags o nu sticker det retligt i armen. Tänkte på det, kan den där sprutan vara "skadligare" när man går på dieten? Man har inte sagt nått o jag har inte tänkt på att fråga nån.
    Kan nog vara bra att ställa den frågan till någon som vet inom sjukvården...får gärna berätta isf - vet visserligen inte om jag ska ta den än...
  • misslindis

Har en vän som gått på lchf-dieten och efter ett tag så blev hon jättedålig...visade sig då att hennes sjukdom hon hade inte gick att kombinera med den dieten(något man inte visste el kunde läsa om)...och att det kan störa genom att ändra kosten så kanske sprutan kan ta annorlunda få vi inte har direkt mkt i våra system som skulle funnits om vi hade ätit riktig föda...
    Förhoppningsvis är det ju ingen fara men det kan ju vara bra att fråga...

• misslindis

Muminlina - har fått höra fr en annan som ätit XV att man hellre ska välja Loka pga magens skull...kanske inte är så för alla...och smaker ska man nog se som lite lyx ibland bara

• misslindis

Någon sov vet om vi får ta några halstabletter? ...har ont i halsen o bara te hjälper inte

• misslindis
    mozilla skrev 2009-10-18 21:30:49 följande:
    Nu har jag o sambo bestämt oss för att lyxa till det lite med spa-besök innan jul; känner att vi minsann både behöver det o är värda det *fniss* "Kärleks-paket ca. 2 tim 1995:- för två Tillsammans njuter ni i ett nedsänkt stilla bad fullt med mineraler och oljor. Mousserande vin serveras på badkarskanten. Sedan får ni njuta av helkroppsmassage. Ansikte får mask och massage. Händer och fötter får peeling." Visst låter det underbart?
    Tycker det är förbjudet att skriva om sånt här...*avis*
  • misslindis
    mozilla skrev 2009-10-19 18:54:03 följande:
    ÅHHHH! Jag fick nästan precis förfrågan av grannen min om jag ville komma med på en fotosession nästa lördag. Stylad o plåtad gratis. Sen kostar ju såklart korten..men ändå. Kruxet är att man ska ha tre ombyten med sig och allt jag har är förstort :o Äger ett par jeans o en svart tröja som sitter snyggt men annars ser jag mest ut som om jag går i sopsäckar Det blir dyyyyrt med nya kläder för detta vill jag ju inte missa
    Sådant gjorde jag när jag var gravid i 10 månaden...så roligt o högt tempo (roligt träningspass )
  • misslindis
    Muminlina skrev 2009-10-21 21:49:46 följande:
    Mozilla: Vad är det för olja du pratar om? Vi har bara blivit tillsagda att äta Omega 3... Vet ni om man kan äta vilken sorts Omega som helst? En del innehåller ju omega 3, 6 o 9 och en del vitaminer. Jag har inte ätit nån än och håller nu på att leta reda på en bra sort.
    Du kan ta vilken Omega3 som helst så länge du får i dig rätt mängd...på apoteket finns det en för ca 120:- och man tar då 1-2kapslar/dag...gissar att den var strået vassare än XV egna då min coach läste på burken.

Oljan är inget måste...kan vara fördel för vissa har jag fattat det som...jag behöver inte ta det =)

Välkommen Zhara!
Svar på tråden xtravaganza