xtravaganza
MissB:
Är ni bara fem?? I min grupp är vi 25 - o utöver den gruppen har dom fyra eller fem till med ca lika många medlemmar i
MissB:
Är ni bara fem?? I min grupp är vi 25 - o utöver den gruppen har dom fyra eller fem till med ca lika många medlemmar i
Lesarah:
Skär ner på träningen! Ju mer du tränar, ju mer förbränner du o ju mer behöver du fylla på. Skippa gymmet, gå promenader istället. Garanterat kommer du att märka en stor skillnad. Hoppas det ordnar upp sig. Kram
Lesarah:
Jag har sambo o tre barn så det blir ju att man lagar mat till andra, dock så har min sambo gått över på halvfart men jag lagar hans mat också. Förbereder hans lunchlåda på kvällen osv...haha..jag skippar i normala fall gärna matlagningen då jag har nada fantasi samt tycker det är skittråkigt - nu tvingar jag han att lämna över sin mat i mitt våld också
Tänkte på din coach...har ni inte hans/hennes mailadress? Vi har fått mailadressen till vår o hon svarar ibland även på kvällar/helger om man mailar med frågor osv.
*peppar, peppar...knack i pannan* men än har jag inte känt av något sug efter något. Jag är mer eller mindre mätt hela tiden o då äter jag med ca 3,5 timmes mellanrum (delar ju mina påsar) o jag hoppas det fortsätter såhär. Har två veckor kvar på helfart men funderar på att fortsätta tills kroppen säger "MAT". Skönt om man kan tappa så mycket som möjligt av överflödet innan man ska börja äta igen
Ang att väga sig varje dag...jag väger mig en gång i veckan o i samband med gruppträffen. Har vid andra 'bantnings'tillfällen ägt min egen våg o vägde mig varje dag, ibland både morgon o kväll och det mådde jag inte alls bra av. Vi äger inte ens en våg...sambon ville köpa en men jag sa blankt nej
kmh:
Visst är det underbart det där med kläder som äntligen passar! Jag har ju mina jeans som nu sitter allt annat än snyggt, men fick ett par av grannen som nu är min morot. Jag har fortfarande för tjocka lår men om nån månad kanske man kommer i dem
Önskar dig lycka till ikväll, själv ska vi på två års kalas med massa kakor o tårta men mitt eldprov har jag redan haft, när min dotter fyllde 3 den 8:e *ler*
MissB:
Haha...det där med att lägga märke till vad andra äter hade jag i början. På min dag 2 satt jag som vanligt o väntade på min buss mot jobb och jag har väl aldrig förr sett så många gå förbi mig, ätandes på en burgare från Mc Donalds....och idag har jag en näsa som på mils avstånd luktar sig till ett Ballerinakex
GoldMD:
Usch, det där lät ju inte alls bra! Hoppas dina värden är som dom ska o att du kan fortsätta med dieten. Kram
Gumman grön:
Jag har också börjat planera för mitt besök hos frissan. När vågen pekar på minus 15 är det dags; helt ny frisyr o nya färger i håret. 3,15kg dit o som jag längtar
misslindis:
Ja, klart att man skulle kunna gå runt till olika frisörer och sen välja ut en - kanske ska man ringa o boka in sig först? *ler* Annars så kan du kika in på svenska.easyhairstyler.com/home/hur-funkar-det/ och sen leka loss efter den ultimata frillan som passar till dig
Miss Marillion skrev 2009-09-28 09:31:37 följande: