Inlägg från: misslindis |Visa alla inlägg
  • misslindis

xtravaganza

Zhara - titta gärna i ts vilka två trådar mer vi har

• misslindis
    mozilla skrev 2009-10-22 10:45:18 följande:
    Zarah: Jag har också som mål att kunna handla kläder i stl.M eller 42/44 ...väger idag 75kg (har 10kg till mål) och kan ha kläder i stl.44 ... känns sååå gott
    Jag väger ju 64kg nu och igår provade jag de kläder som jag hittade på H&M för att beställa rätt färg på nätet...blev stl M på byxor(gick med S, men magen e ju inte så snygg så M satt bättre ) och stl S på tröjan ....vem vet, kanske blir stl S för din del istället när du e klar
  • misslindis
    Zhara skrev 2009-10-22 12:49:46 följande:
    det är så konstigt med kläder... jag väger idag 112 och har 48/50 på kläder så jag vet inte vad jag "behöver" gå ner för att komma i en 42:a men jag har flera delmål på vägen! bla en klänning i garderoben i stl 46/48 som jag vil kunna ha på min födelsedag (5decemer) kanske inte orimligt?
    Gissar att du kommer fixa det galant...kanske klänningen är för stor oxå
  • misslindis

kmh - tackar för det smarriga receptet på wasa bil ax (nyvaken)

• misslindis

Välkommen Emmsy - Låter som du e väldigt duktig på att träna och tiden kommer bara springa iväg och med sig har den dina kilo som ska bort

• misslindis

Gumman grön - du säger att du frös in en choklad...hur fungerar det då när de säger att man ska dricka upp inom 10min? ...får inte riktigt ihop den ekvationen :-/
    Har hört om det tidigare men nu har jag ju chansen att fråga

• misslindis

gumman grön skrev 2009-10-23 22:03:49 följande:

Förresten har jag tipsat om att blanda chokladen med 2 dl varmt kaffe och en dl vatten? Det drack jag mycket i början, men tröttnade till slut.
    Jag dricker cappuccino på morgonen och när det är lagom mängd kvar som att ha mjölk i kaffe så blandar jag det med en kopp kaffe - var som att komma till himlariket första gången ...önska bara att jag hade njutit mer just då...fast är ju väldigt gott nu oxå
  • misslindis
    Lesarah skrev 2009-10-24 20:14:27 följande:
    Jag är på min 3:dje dag av helfart nummer två, mår fint och så men jag är sjukt vetgirig och måste ta reda på allt. Antagligen är jag i ketosfasen redan, och i brist på något att städa försöker jag reda ut lightläsk-fenomenet istället.
    Gillar det sätt att bli av med energi ...läser med intresse men har tyvärr ingen kunskap alls...

Något som hänger över mig just nu är att jag måste lära mig vad man ska äta...och snart bara en månad kvar ...fast det ska bli roligt att få börja äta
  • misslindis

Välkommen Klunsen111 - hoppas det går bra på vägningen

• misslindis

Tjejen83 - läst hela tråden ...med det tålamodet så fixar du detta galant...ingen aning om några "blad"

Skriv gärna in dig/er i vår resultat-tråd...om ni vill

Svar på tråden xtravaganza