xtravaganza
Har syster på besök så jag fick barnvakt och kom iväg o tränade på morgonen hos xtravaganza
Nu blir det min cappuccino med kaffe :-P
Till oss sa de att vi kunde ta ett kort själva...och lägga upp i motivationsdagboken...vilket jag gjort i bara underkläder - ingen vacker syn men OJ vilken skillnad
Mätte med måttband idag o ställde mig på egna vågen...massa roliga resultat
...trodde absolut inte det då tant röd är påväg :-/
Måste bara få säga att vi alla e otroligt duktiga....VI fixar detta
kmh - min coach åt räkor första gången...något annat har jag inte hört att det kan vara dumt.
Tror det är Camebridge som säger att man får ta några räkor(vid något tillfälle)....Salt o gott
Mozilla - inom ett år kan det hända att du får erbjudande om att komma tillbaka till The Studio...men denna gången för att lära sig sminka
Jag har bara inte fått tummen ur och ringt ännu...väntat på lite på att jag ska få börja äta så man kan gå ut en sväng efter är väl tanken.
På tal om äta...när jag var och tränade i torsdags på XV så frågade hon som jobbade där om det inte var dags att börja äta snart - Har ju blivit så smal - sa hon.
Och JA, jag ska börja äta så fort jag fått tid att planera maten för upptrappning och för en veckas halvfart till att börja med - Ingen som har något sådant klart?
...kan ju även bli nu i veckan jag börjar äta
Och som hon sa(hon jag träffade i torsdags) att man fortsätter ju att gå ner på halvfart - men undvika vågen första 2-3veckorna...
mozilla - väldigt likt upplägg från The Studio. Sminkar mig inte heller något...kan ju vara bra att ha några knep då man väl gör det
...tack för tipset om mascaran
Mozilla - så underbart det lät med mätt o belåten =) ...vill oxå börja min upptrappning men inte när det är saker som händer runt omkring - som sjuk dotter o sambon reser bort i några dagar :-/ ...önska någon kunde mata mig
Jag har börjat min upptrappning
...varit på kalas och haft min nya fina klänning i stl S
...sååå glad och otroligt mätt och trött