• Anonym

Jag har fått en böld på blygdläppen!!

Det gör verkligen skitont och pulserar. Har inte känt nånting idag, förtom nu på kvällen. Kände efter när jag duschade och kände en stor knöl på den yttre blygdläppen (precis vid hålet) och när jag kollade i spegeln så är den jättesvullen och röd.

Vad kan det här vara? Har inte rakat mig på flera dagar (sen i lördags) .
    Det gör så ont!

• Svar på tråden Jag har fått en böld på blygdläppen!!
  • Anonym

hur stor är den? Är du gravid?

• Anonym (knas)

kan vara en hårsäcksinflammation. då spricker den antagligen av sig själv eller så kan du ta hål på den med en steril nål.

• Mulllis

Är de mer på insidan än utsidan om man säger?

De kan vara en irriterad hårsäck

• Anonym (Skit ont!!)

Låter som en hormonknöl(har massor med olika namn)
    Låt den vara, håll inte på o kläm på den då blir det bara värre
    Den kan med tiden antingen försvinna av sig själv, spricka o bli mindre annars får du gå till gyn så får du penicilin som hjälper till att läka ut den..

Vet det gör SKIT ONT!!
    men det går över....
    kram

• Anonym

Den är hård och det känns som en kula inuti eller hur jag ska förklara. den sitter i mitten av blygdläppen.. Kanske är en finne, men det ser inte ut som en finne..?

• Anonym

Jag hade en knöl som låt på inre blygdläppen fast nära klitoris. Jag gjorde en gynundersöknming och det var som en slags stor finne, även om jag inte kände någon "öppning" på den. Var liksom som en kula bara.

• Lajkie

Jag hade det förut... pinsamt att jag inte kan vara anonym pga jag fick ett inlägg anmält för nån dag sen =)
    Menmen, jag får offra mig =)

Iallafall så hade jag en sån knöl. Hela blygdläppen svällde upp. Efter en vecka ungefär så kunde jag (efter att fått tips här på FL haha) klämma den efter att jag duschat. Lättare att klämma när det värmts upp i duschen.-

Det var som en finne typ.

• Anonym

Jag är inte gravid vad jag vet... Kan man ha så då?

Svar på tråden Jag har fått en böld på blygdläppen!!