• Cia D

hemma med ca 1-2åring i Gbg i höst? Träffas?

Jag ska vara hemma hela hösten med min son som är 15 månader. Träffar gärna andra som är hemma med barn i 1-2årsåldern i Göteborg, så kan vi hitta på saker tillsammans! Hör av er!

• Svar på tråden hemma med ca 1-2åring i Gbg i höst? Träffas?
  • Cia D

Tack f tipset, hemmaforalder!

Frosoblomster, har skrivit t din inbox! Har problem m vissa bokstaver just nu

• Cia D
    Hemmaföräldern skrev 2009-09-03 16:42:48 följande:
    Har du hittat några hemmaföräldrar? :)
    Jaa, ett par stycken faktiskt, vi ska träffas här framöver: kul!
  • Cia D
    nenne30 skrev 2009-09-04 19:02:46 följande:
    Hej!Jag är 32 år och mamma till Aylin 13 månader. Vi ska också vara hemma i höst och till våren och vi träffas gärna framöver. Det vore jättekul!
    Kul! Nu kan tyvärr inte jag de närmaste 2 veckorna, men jag hör av mig! Är Aylin tjej eller kille?
  • Cia D

Ok, ha det så kul på torsdag utan mig...! Nej, allvarligt talat, jag hänger på så snart jag kan!

• Cia D

Blev d nån träff? Hängergärna med nästa gång, men är lite krasslig just nu.

• Cia D

Vi kan på torsdag eller fredag, men helst fredag! Nå'n mer? Vad ska vi hitta på?

• Cia D

Slottsskogen låter bra! Tid? Från 12 och framåt funkar bäst för oss!

• Cia D

Slottskogen fre 2/10 kl 12?

Sara&Alma

Cecilia och Armin

Det ska ju tydligen bli halvklart o nästan vindstilla på fredag, så det låter ju bra!
    Är något café öppet så man kan värma mat o kanske byta blöja?

• Cia D

Lekplatsen? Bra att ha nå't att göra om någon av oss skulle bli sen!

• Cia D

Tovalo, kan 13 funka för er oxå? Vill gärna hinna till Nordstan först, o vi är inte så morgonpigga! Mitt mobilnummer hittar ni i era inboxar, tovalo o Milla D!

• Cia D

Plikta, är det lekplatsen? I så fall kanske vid gungorna?

• Cia D

Välkommen att hänga på imorgon Miss maya, om du kan. Inboxar mitt nr till dig!

• Cia D

Hej tjejer!

Sara (Tovalo), Alma, Armin o jag träffades på Plikta i Slottsskogen idag, o gick vidare till Naturhistoriska för att fika. Bra ställe! Vi köpte årskort för 40 kronor (gäller året ut o på 4 andra muséer oxå). Kan rekommenderas för regniga höst o vinterdagar. Man kan titta på valar, krokodiler, mm. Tydligen var du oxå där, Milla D, men det visste vi inte då!

Välkomna att hänga på nästa gång, ni andra som hänger här. Nästa fredag till exempel!? Nå'n som har nå't förslag?

• Cia D

Vad har hänt med traden? Ingen som är sugen pa att träffas? Jag hittar gärna pa nagot nan dag, helst en fredag.

• Cia D

Nog säkrast att du startar en egen tråd! Rubriken anger ju 1-2 år. Dessutom verkar den här tråden dött ut, trots mina försök att återuppliva den!

Svar på tråden hemma med ca 1-2åring i Gbg i höst? Träffas?