hemma med ca 1-2åring i Gbg i höst? Träffas?
Jag ska vara hemma hela hösten med min son som är 15 månader. Träffar gärna andra som är hemma med barn i 1-2årsåldern i Göteborg, så kan vi hitta på saker tillsammans! Hör av er!
Jag ska vara hemma hela hösten med min son som är 15 månader. Träffar gärna andra som är hemma med barn i 1-2årsåldern i Göteborg, så kan vi hitta på saker tillsammans! Hör av er!
Kan en mamma på 21 år vara med här? =))) Har en tös på 13 månader. =)
Hej! Jag hinner inte med någon träff idag, har förmycket här hemma, men försöker gärna nästa vecka.
Hej matyukhina, visst kan du vara med här, känns inte som denna tråden har fått någon fart än bara.
Hej!
Är det någon som kan hänga med på en träff denna veckan? Tisdagen är nog den enda dagen som vi inte kan.
Vi kan på torsdag eller fredag, men helst fredag! Nå'n mer? Vad ska vi hitta på?
Hej,
Får man hänga på här? Det känns som om varje tråd jag skriver i "dör"...Hoppas inte att jag för otur med mig :)
Jag har en tjej på nio månader. Vi träffas gärna och hittar på ngt skoj. Jag hade faktisk tänkt att mata änder ngn dag. Tänkte att lillan skulle tycka det var skoj! Hur gamla är era barn?
Jag hänger gärna på om ni gör ngt på fredag...
Hej!
Vi kan nog också hänga med på fredag!
Har ni lust att ses i Slottsskogen, kanske mata änder och fika någonstans i närheten?
Slottsskogen låter bra! Tid? Från 12 och framåt funkar bäst för oss!
Ja, slottskogen låter jättebra! Bestäm tid ni så hänger vi på...Vi är rätt flexibla.
Jag gör en sån där lista som alla andra här på fl gör:
Slottskogen fre 2/10 kl 12?
Sara&Alma
Slottskogen fre 2/10 kl 12?
Sara&Alma
Cecilia och Armin
Det ska ju tydligen bli halvklart o nästan vindstilla på fredag, så det låter ju bra!
Är något café öppet så man kan värma mat o kanske byta blöja?
Man kan väl gå till naturhistoriska har jag för mig. Där kan man både värma mat och byta blöja, tror jag. Det är ju dock inget fik så det finns inte mat till oss...
Annars finns det ju en massa fik på linnégatan. Var ska vi ses?