• Funderingar

TFK Twinner Twist Duo - någon som vet något?

Är det någon som har stött på den här vagnen och vet någonting om den? Tyckte den såg lite intressant ut, men hittar inte direkt någon återförsäljare i Sverige så jag har ju inte sett din "live" om man säger så.

www.barnesikring.no/no/produkter/tfk-barnevogner/tfk-twinner-twist-duo

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-23 12:40
    Jag hittade ett videoklipp av vagnen. Den ser ju smidig ut...

• Svar på tråden TFK Twinner Twist Duo - någon som vet något?
  • Funderingar

Har hittat lite mer information om den på en amerikansk sida www.stroller.com/trends-kids-double-stroller-twinner.html men jag är väldigt nyfiken på att höra från någon som har klämt och känt och provat den. För- och nackdelar? Allmänna upplevelser av vagnen och hur den är att köra. Är det någon som känner till den?

• LovisaTilda

Den ser precis ut som Babyproffsens babytravel Delux.

Titta här! babyproffsen.se/ och sök på babytravel.

Har en sån själv och är supernöjd =) Inte så dyr heller.

• Funderingar

Minandra: Var bor du då? Jag har inte sett någon på Babyland hos oss...

LovisaTilda: Nä Babytravel gillar jag inte. Handtaget kändes klent, och jag tycker den kändes för stor helt enkelt.

• Funderingar

Men det är ju inte superlångt från oss... Kanske ska åka dit... Vet du om de har just den modellen av TFK?

• Minandra

Nu har jag inte varit där på ett tag men innan sommaren iallafall. Du menar den med svängbara framhjul? Du kan ju ringa till dem vettja och fråga?

• Funderingar

Ja det ska jag faktiskt göra. Tack för tipset!

• solis

är också lite nyfiken på vagnen. Vilken babyland har du sett den på?

• solis

Någon som vet vad vagnen har för mått?

• solis

Har du hittat någon affär där man kan se den "live"?

• Funderingar

Inte än, men Minandra har ju sagt att den åtminstone har funnits/kanske finns på Babyland i Uppsala. Jag ska ta och ringa dit någon dag och kolla.

• Funderingar

Lina W:

Tack för tipset, men det är en Twinner Twist och jag är ute efter en Twinner Twist DUO. Tack ändå .

Svar på tråden TFK Twinner Twist Duo - någon som vet något?